Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Oljud på iMac G5?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det har ju varit snack om detta förut och så, men jag har ändå några frågor som jag inte fått besvarade i tidigare trådar.

Har en iMac G5 1.8 17" Rev 1.

I början var den knäpptyst, men nu så kan den börja väsnas rejält. Den låter inte som någon moppe, men väl som en dammsugare i ett annat rum (som du hör genom väggen alltså). Då jag startar den funkar den bra, men ska jag rippa en cd börjar den låta, det funkar ju så länge man lyssnar på iTunes med hög volym, men om jag inte skulle göra det och kanske ska sitta och skriva, då är det absolut för högt ljud.

Vad är moppeljudet alla har pratat om? Hur högt ska det låta för att man ska kunna lämna in den? Är ytterst tveksam till att lämna in den, plus att jag läste någonstans att en kille hade varit tvungen att betala frakten, men det här ljudet är faktiskt värre än någon pc jag haft.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-12 22:40

http://www.99mac.se/forum/showthread.php?t=80346

Kolla med ett program som mäter temperaturen och rapportera gärna. Prova bräcka 91 grader i maxtemperatur!

1
Bevaka tråden