Jag har köpt en LG L1720B-16ms,
har kört tester, den ska klara av 62.5fps teoretiskt sätt, nu, här är saken som gör mig pissed off-den klarar inte ens 24fps(byta från vitt till svart-en sträck animation).
Jag snackade först med min återförsäljare ett antal gånger angående, dom sa: MEN ALLA SKÄRMAR HAR LITE EFTERSKÄP.
även om jag förklarade om och om igen att den inte ens klararav en 3dje del av vad som har sagts...

Till slut kände jag: Nu jävlar---
så jag skickade mail till supporten, dom sa till mig att jag skulle ringa till LG Support så att dom kunde konstatera att det är fel på skärmen, jag ringde, snubben i telefon sa att det måste vara fel på skärmen, jag skickade in den, netonnet sa att det skulle ta max. 14 dagar tills den var tillbaka, jag ringde dit för att kolla om den hade kommit efter 14 dagar, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej...
3 dagar senare, neeeeeeeeeeeeeej... -visar sig att det tog 9 dagar för dom att ens komma på tanken att skicka den till LG............

äntligen, efter 3 veckor + 2 dagar, den har kommit, jag hämtade den, dom sa att den var utbytt, kartongen såg allmänt misshandlad ut.
Packade upp den och testade den, .......................................slö..

Detta är ett köptips, vill ni inte köpa vad ni vill ha, köp då den här skärmen!