MacForum nekade räntefritt köp för studenter

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2005-06-29 20:03

Hej

Jag är student! var inne på macforum i göteborg och köpte ipod, sedan är jag mycket intresserad
av Imac 20". Efter att jag läst på 99mac forum om räntefria lån till studenter via Wasa Kredit, så frågade jag om det. Men svaret jag fick är att det inte gäller . konstigt tycker jag!!!! när det skrivs om det och sen när jag går in så säger de nej.
jag är vill switcha till mac och vill ha det räntefri under några månader.

VAD SKA JAG GÖRA NU!!!!

Nån som vet vad som är sant !!!

Senast redigerat 2005-06-29 22:48

Uppenbarligen efter som dom nekade.

• Medlem
  • Kungsbacka
  • 2005-06-29 23:49

Tror att det skiljer sig en del från butik och Apple Store. Genom Apple Store internet fick jag 10% på köp av iBook. På MacForum i Göteborg får jag endast 5%.

Ursprungligen av odaj:

Hej

Jag är student! var inne på macforum i göteborg och köpte ipod, sedan är jag mycket intresserad
av Imac 20". Efter att jag läst på 99mac forum om räntefria lån till studenter via Wasa Kredit, så frågade jag om det. Men svaret jag fick är att det inte gäller . konstigt tycker jag!!!! när det skrivs om det och sen när jag går in så säger de nej.

VAD SKA JAG GÖRA NU!!!!

Vilken butik var du i?

Jag fick ett konstigt mail i dag angående att Macforum ska tydligen sluta att erbjuda student lån, pg att Wasa inte givit macforum all information ang avtalet eller om ni vill ( Wasa hade ljugit till Macforum ) enligt Macforum!

Macforum, Tony Skoglund hade ju förhandlar fram avtalet med Wasa för att kunna erbjuda det till studenterna. Tony hade även dubbelkollar detta med både Wasa och mig att det var rätt. Wasa hade även hör av sig till mig där de berättade att nu var de klart med avtal och allt mellan Wasa och Macforum! Jag har själv ett så kallat ansökan ( kontrakt ) och allting stämmer !