Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Store nere!! (tisdag 28 juni 2005)

Tråden skapades och har fått 95 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-06-28 16:00

Vilken extremt pinsam skåprensning, en nerdatering!!
För personligen så skulle jag hellre köpa en 30GB ipodphoto för 3495:- än 20GB för 2995:- även om skärmen ska vara lite bättre.. Gick inte Steve nyligen ut till pressen och sa att det var någon stor uppdatering på gång,, så man får väl hoppas på den 7 Juli, för detta var fan ett kliv bakåt..

Det kanske som sagts visar sig den 7 juli...

Vad är problemet med Apple store egentligen?
ska det vara så svårt att lägga upp nya produkter utan att stänga hela siten, låter ruttet.

Ursprungligen av D Damlin:

Vad är problemet med Apple store egentligen?
ska det vara så svårt att lägga upp nya produkter utan att stänga hela siten, låter ruttet.

Det är nog lite av en PR-grej, har svårt att tänka mig att det att det tekniskt inte går att lösa på annat sätt. Möjligen att dom inte vill ha folk som är inne och lägger beställningar samtidigt som de byter ut något... men näe, det borde gå att lösa det med. Så det är nog PR.

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2005-07-01 14:23

Tror du inte att det kan vara lite PR i det hela. Man märkte ju här så fort sidan var nere och det spred sig väldigt snabbt. Jag tror faktiskt att det till en viss del är PR

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-01 14:32

Det är tradition!! Men såklart mest spel för gallerierna.
Det är ju lite av julafton för oss Apple diggare när den gula post-it lappen är uppe..

Bevaka tråden