iPod shuffle 1 Gb 800:- på Pc City i Västerås...

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

...kunde inte låta bli. Billigt.

1 Gb??? Fan, det vill jag också ha hehe

• Oregistrerad
  • 2005-06-28 12:39

Mac mini 1.2 GHz, 1990 pix i samma affär...

Ursprungligen av pasp:

Mac mini 1.2 GHz, 1990 pix i samma affär...

Jag och farsgubben kom 07.40, då var det ett par hundra meter lång kö och det fanns 20 (!) macmini. Pappas switch får vänta...

Folk hade väntat sedan 04.30

:rolleyes:

• Oregistrerad
  • 2005-06-28 13:02

Ska man tolka det som att de 20 st mac mini gick under den första timmen?

Ursprungligen av pasp:

Ska man tolka det som att de 20 st mac mini gick under den första timmen?

Om man vill. Vi stod i kö ungefär en timme och de 20 macmini som fanns var borta när vi kom in.

• Medlem
  • 2005-06-28 12:58

vad kostade 512 då?

Ursprungligen av Addex:

vad kostade 512 då?

879:-

• Medlem
  • Höganäs
  • 2005-06-28 13:15

Bakgrundsinformation?

Konkursutfösäljning eller vad?

• Medlem
  • International user
  • 2005-06-28 13:45

Yikes! När det gäller konkurerande låga priser på iPod så är de "few and far between". Jag hittade en webbutik som heter Priskrig som erbjöd en 512Mb Shuffle för 817 inkl moms. Tyckte det verkade vara en utmärkt affär ända till jag fick reda på vad det skulle kosta med frakt mm. Det slutliga priset inklusive avgift för postpaket och fakturabetalning hamnar på cirka 880 kronor o plötsligt är det inte så himla billigt längre. Ska försöka få tag i en 512'a på Onoff imorgon istället. De har rea nu o erbjuder dem för 840 spänn.

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Yikes! När det gäller konkurerande låga priser på iPod så är de "few and far between". Jag hittade en webbutik som heter Priskrig som erbjöd en 512Mb Shuffle för 817 inkl moms. Tyckte det verkade vara en utmärkt affär ända till jag fick reda på vad det skulle kosta med frakt mm. Det slutliga priset inklusive avgift för postpaket och fakturabetalning hamnar på cirka 880 kronor o plötsligt är det inte så himla billigt längre. Ska försöka få tag i en 512'a på Onoff imorgon istället. De har rea nu o erbjuder dem för 840 spänn.

Långt till Västerås, eller?

Ursprungligen av sugplopp:

Långt till Västerås, eller?

En aning: Sundsvall

• Medlem
  • Västerås
  • 2005-06-28 22:00

Kan meddela er att morsan å farsan kom dit runt 6 tiden, då jag kommer hem hade dom lyckats köpa en mini åt mig. Kul nu kan jag labba lite med os x, känns dock ändå inte som ett jättbra klipp iom att jag behöver både skärm och minne för att den ska duga till nåt.

Ursprungligen av vilu:

Kan meddela er att morsan å farsan kom dit runt 6 tiden, då jag kommer hem hade dom lyckats köpa en mini åt mig. Kul nu kan jag labba lite med os x, känns dock ändå inte som ett jättbra klipp iom att jag behöver både skärm och minne för att den ska duga till nåt.

Nä, det förstås, du kunde ha väntat en dag och köpt den för 4700 istället...

• Medlem
  • Västerås
  • 2005-06-29 08:28

Hehehe vad jag menade var snarare att tack vare detta erbjudande är jag minst 5 tusen fattigare på en sak jag egentligen inte alls har behov av.

• Medlem
  • Höganäs
  • 2005-06-29 08:56
Ursprungligen av vilu:

Hehehe vad jag menade var snarare att tack vare detta erbjudande är jag minst 5 tusen fattigare på en sak jag egentligen inte alls har behov av.

"Säljes: Mac mini - ny i kartong, kvitt finns.... " ?

• Medlem
  • Västerås
  • 2005-06-29 11:08

Hehehe inte en chans

1
Bevaka tråden