Airport Express Base Station för 798:- på Computer City

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2005-06-26 23:55

Enligt reklamutskick från Computer CIty så kostar en Airport Express Base Station 798:- under rean som startar 27/6.

• Medlem
  • Mölndal
  • 2005-06-27 00:16

najs, j*vligt sugen på att köpa en sån så man slipper ha den bärbara ute i vardagsrummet. gäller detta erbjudande över hela sverige?

• Medlem
  • Sollentuna
  • 2005-06-27 00:56

Ja, dom nämner butikerna i Gbg och V-ås också.

• Oregistrerad
  • 2005-06-27 01:17

Fast när man går in på iPod Mini och läser följande text blir man genast jäkligt skeptisk till att köpa något överhuvudtaget på den affären:

"Apples programmerare har pressat in en 4 Gb hårddisk och alla de bästa funktionerna hos iPod"...

Programmerare? Eh, jaha, jag trodde de programmerade och inte designade hårdvara.

• Medlem
  • Sollentuna
  • 2005-06-27 08:40
Ursprungligen av svinto_deluxe:

Fast när man går in på iPod Mini och läser följande text blir man genast jäkligt skeptisk till att köpa något överhuvudtaget på den affären:

"Apples programmerare har pressat in en 4 Gb hårddisk och alla de bästa funktionerna hos iPod"...

Programmerare? Eh, jaha, jag trodde de programmerade och inte designade hårdvara.

Tack och lov så säljer de bara iPod - dom utvecklar och tillverkar inte burkarna...

• Medlem
  • Göteborg
  • 2005-06-27 15:59

Då var det inköpt, de hade ett helt gäng kvar på CC Sisjön.

Ursprungligen av larsand:

Då var det inköpt, de hade ett helt gäng kvar på CC Sisjön.

Jag köpte också min på Sisjön.

Däremot var det inte helt macigt att få igång den som slavsändare till Airport Extreme. Till slut gick det om jag INTE använde Inställningsassistenten utan nollställde den och installerade den som fjärrenhet via Airport Administrationsverktyg. Manualen får helt klart underbetyg.

Men nu lirar internet ute i "lillstugan" och Airtunes i vardagsrummet.

• Medlem
  • Varberg
  • 2005-06-27 07:44

Äh, de har bara lite överentusiastiska copywriters. Du ska nog kunna köpa en iPod mini där utan att behöva oroa dig alltför mycket.

Det fanns en handfull kvar på InfraCity idag kl 15. I Barkarby är de slut och på Kungsgatan har de aldrig funnits. I Stockholm alltså.

1
Bevaka tråden