Jag är tillbaka!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-06-18 22:33

Hej. Jag heter Kristjan, eller egentligen Christian. I oktober 2002 lämnade jag er för en tillvaro utan Mac, men nu är jag alltså tillbaka. Åren med min PC har varit ganska fina, men jag saknade Macen mer och mer och med Minin så finns det egentligen inga ursäkter längre. På måndag morgon går jag ner på stan och köper mig en. Hoppas att den ska kunna ersätta min 2,4 GHz P4:a för det mesta utom spel. Minin känns som en rätt bra att sitta med medans man väntar på Intel-macarna.

I min "Jag drar nu"-tråd spekulerades det vilt om hur mycket problem och huvudvärk PC:n skulle ge mig, och jag kan meddela att det har varit i stort sett smärtfritt, lite virus och -EN- total frysning, motsvarande kernel panic (tror att det sista är rätt unikt faktiskt). Men det är ju så charmlöst med PC...

Främsta orsaken (förutom att det blir så billigt med Minin) att jag byter tillbaka är nog min iPod Mini och iTunes, att jag fick smak på iProgrammen.

För övrigt kan jag nämna att jag är 28 år, bor på Möllan i Malmö. Fotar en del. Heter Klyschan på OT.

Hej, vi har aldrig treffats på forumet, välkommen åter iaf!

• Oregistrerad
  • 2005-06-19 00:49

Jag har varit ganska tyst senaste åren...

Då Får Du Ta Och Tugga Klart Maten Och Snacka Då!!!!

Välkommen tillbaka, jag har faktiskt läst din tråd förut. Tro det eller ej. vad bra att du sett ljuset mer än en gång :rolleyes:

• Oregistrerad
  • 2005-06-19 01:32

Snygg sida Kristjan!

Minimalistisk hemsida milt sagt.

1
Bevaka tråden