Heja Blizzard - WoW på mac mini

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-06-11 21:02

Dags att delge lite glädje. Jag har hyfsat nybliven switcher och verkligen nöjd med bytet. Min prestandamonster till PC såldes till förmån för en mac mini helt enkelt - trött på strul med Wintel och genuint *NIX-intresse låg till grund för bytet.

Dock har det inte varit helt enkelt att vänja sig av spelandet, gammal gamer som jag är. Testat lite olika spel på mac minin utan att vara så där mäkta impad - å andra sidan satt jag på en ganska fet Peze med X800 innan bytet, så det är väl svårt att vara något annat än tveksam.

Jag har avundsjukt sneglat på World of Warcraft. När en god vän slutligen köpte ett ex och gav sig in i WoW-träsket var jag tvungen att prova. Tiggde till mig min väns gratiskonto (man får ett 10-dagars gästkonto med i boxen) och satte mig med installationsskivorna.

WoW flyter inte prefekt på Mac Minin, i 1024x768 är det till att ställa ned detaljnivån en smula. Men ta mig f*n - det fungerar helt okej. Samma sak med Warcraft 3 eller andra lir från Blizzard. Fet eleoge till företaget som ser till att vi Äpplen kan ta del av deras produkter från och med dag ett.

FrrH
(mac mini, 1,42, 1 gig ram)

Goooooooooo, Blizzard!!!

Blizzard for teh win

1
Bevaka tråden