Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Råd om spel

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-06-10 17:01

Har en Macmini 1,42 512mb och skulle vilja veta om det finns några roliga spel som fungerar bra till den.

Vad gillar du att spela för spel?

Lasta ned AGA http://www.aspyr.com/games.php/mac/aga/ så får du lite känsla

  • Oregistrerad
  • 2005-06-10 22:30
Ursprungligen av Steephill:

Vad gillar du att spela för spel?

Lasta ned AGA http://www.aspyr.com/games.php/mac/aga/ så får du lite känsla

Hihi! Tack för länken! Nu inser jag att jag måste uppdatera min härliga 450 MHz G4 Cube för ingen av de spel som man skulle vilja ha gick att köra på min gamla burk. Attans rattans. Får hålla mig till Chess och Reckless Drivin som jag tidigare varvade järnet med min förra "gamla burk" G3 den blå i OS classic.

Samtidigt någonstans är jag glad att jag inte kan spela riktiga spel på min arbetshäst. Den gör det den ska och jag får jobbet gjort, njuter all the way, hade jag kunnat spela hade jag nog varit lite efter deadline. Så vad händer då när Intel okuperar kontrollbordet? Kommer jag få något gjort då?

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-06-16 14:39
Ursprungligen av Wilclore:

Hihi! Tack för länken! Nu inser jag att jag måste uppdatera min härliga 450 MHz G4 Cube för ingen av de spel som man skulle vilja ha gick att köra på min gamla burk. Attans rattans. Får hålla mig till Chess och Reckless Drivin som jag tidigare varvade järnet med min förra "gamla burk" G3 den blå i OS classic.

Samtidigt någonstans är jag glad att jag inte kan spela riktiga spel på min arbetshäst. Den gör det den ska och jag får jobbet gjort, njuter all the way, hade jag kunnat spela hade jag nog varit lite efter deadline. Så vad händer då när Intel okuperar kontrollbordet? Kommer jag få något gjort då?

Dagens I-lands problem...

  • Medlem
  • 2005-06-10 22:05

Reckless Drivin' är väldigt trevligt. Det kan man i och för sig spela på en hur gammal Mac som helst, ungefär. Jag menar du anger inte ens vilken sorts spel du skulle gilla..

1
Bevaka tråden