iBook - vad händer den 6/6?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min kära mor berättade glatt att hon ska få en 14" iBook från sitt jobb, allt är beställt och klart sedan två dagar tillbaka. Jag tänkte till och kom fram till att det var ju otroligt dumt av inköparen att beställa en iBook nu, eftersom jag verkligen har på känn att den uppdateras den 6/6, alltså om bara 4 dagar.

Vad händer om de släpper en ny version innan/efter hon fått sin iBook? Det vore ju tråkigt att få gammal teknik för samma pris som ny, men, den var ju gratis iallafall.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-06-03 09:42
Ursprungligen av hannesek:

Min kära mor berättade glatt att hon ska få en 14" iBook från sitt jobb, allt är beställt och klart sedan två dagar tillbaka. Jag tänkte till och kom fram till att det var ju otroligt dumt av inköparen att beställa en iBook nu, eftersom jag verkligen har på känn att den uppdateras den 6/6, alltså om bara 4 dagar.

Vad händer om de släpper en ny version innan/efter hon fått sin iBook? Det vore ju tråkigt att få gammal teknik för samma pris som ny, men, den var ju gratis iallafall.

Saida har återigen kommit in på Forumet, vad grundar du 6/6 på - ?

Om du har rätt ska jag fråga dig om vad som häder i mitt yrkesverksamma liv.

/Tangen

Förstod inte riktigt vad du menade med ditt inlägg.

Varför jag tror iBooken uppdateras är för att den inte blivit det på väldigt länge, och enligt Macrumors börjar det bli dags. WWDC är ju om bara ett par dagar, och som sagt tror jag att det kommer en uppdatering där.

WWDC, Keynote, Jobs. Något måste ju hända, och iBooken/Minin får nog en uppdatering, det tyder på det.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2005-06-03 17:37

när är WWDC?

• Medlem
  • Göteborg
  • 2005-06-21 15:33

men är det ngn som vet om det kommer en uppdatering snart eller är allt bara lösa rykten, jag har varit sugen på en ibook ett tag nu men med intel fakta vet jag inte om jag vågar..men det är väl som alla säger på forumet så att det ändå dröjer ca 2 år? Hursomhelst....ngn som med lite mer säkert vad gäller uppdateringar på ibooken?

• Oregistrerad
  • 2005-06-21 15:50

Ardri
Kolla in macfeber.se, där står om rykten angående en iBook med widescreen skärm

Mvh

• Medlem
  • Göteborg
  • 2005-06-21 21:03

donper> tack!

Om de där som står på macfeber e sant kan de ju lägga ner PB, den måste ju uppdateras samtidigt.

1
Bevaka tråden