Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Misslyckades att skicka supportfråga med Safari 2.0

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Försökte att fråga supporten på Native Instruments om en grej, men precis när jag ska börja fylla i frågan så uppdateras skärmen och submit-knappen är borttagen. Trodde först att dom hade för mycket att göra så att det här var ett klumpigt sätt att minska belastningen på supporten. Men efter att ha testat Firefox gick det givetvis att skicka iväg frågan. Trodde i min enfald att man hade jobbat bort sånt här i och med version 2, men icke. Nån som känner igen sig?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-25 18:19
Ursprungligen av bruksarn:

Försökte att fråga supporten på Native Instruments om en grej, men precis när jag ska börja fylla i frågan så uppdateras skärmen och submit-knappen är borttagen. Trodde först att dom hade för mycket att göra så att det här var ett klumpigt sätt att minska belastningen på supporten. Men efter att ha testat Firefox gick det givetvis att skicka iväg frågan. Trodde i min enfald att man hade jobbat bort sånt här i och med version 2, men icke. Nån som känner igen sig?

Det beror på att de inte har byggt sidan enligt de standarder som finns.

1
Bevaka tråden