Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple återkallar batterier

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-05-20 16:37

apple återkallar batterier till pb12" pb 15" och ibook 12"

kolla här

frågan är dock om x:et i serienummret för 12" betyder x eller valfri bokstav?
jag hoppas på x:-P

  • Medlem
  • Landskrona
  • 2005-05-20 18:39

Förmodligen valfri bokstav :/

Ah.. var en nuffra ifrån på serienummret, modellen var A1078 men serienummret va 3X5130

Men jag har rätt kass batteritid för att va ett nytt batteri tycker jag, när det är full laddning och jag drar ut sladden så får jag 3:21 startar jag iTunes går den genast ner till 2:54 .. men hur bra stämmer den tiden, känns som att det hoppar rätt bra både upp och ner..

Edit: Efter bara ett par minuter nu med vanligt surfande (inget flash) så är den ner på 2:25

Om man kollar på fotografierna så verkar det ju ska stå "x". Min PB12" från oktober hade inte "rätt" batteri. Lite synd, hade varit fint emd ett nytt batteri.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-05-20 18:56

mitt nummer stämde! skickade min beställning precis, rätt gött med nytt batteri, även om datorn är hyfsat ny...

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-05-20 19:18

du hade ett x i nummret alltså???

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-05-20 19:28

nej, för att jag har en ibook. men om man kollar på bilderna på sidan så ser man att det är ett X i serie nummret, men jag vet inte riktigt.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2005-05-20 19:53

Har ett K istället för ett X, men på bilderna verkar det ju vara just X så jag har trloigen inte rätt att byta ut mitt batteri. Synd, skulle vara trevligt med ett fräscht batteri

Ursprungligen av stigvig:

Har ett K istället för ett X, men på bilderna verkar det ju vara just X så jag har trloigen inte rätt att byta ut mitt batteri. Synd, skulle vara trevligt med ett fräscht batteri

samma här, ett K, inget nytt batteri då alltså !

EDIT: känns bra att det inte var ngt fel på batteriet ändå, brukar alltid ladda datorn på natten

  • Oregistrerad
  • 2005-05-20 19:58

nytt batt blir det

Jag hade ett X i mitt nummer...

PB 15tum 1,67

1
Bevaka tråden