Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Positiv FeedBack

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-05-16 12:35

Tänkte bara tala om att jag tycker bilderna kopplade till nyheter på förstasidan blivit riktigt snygga de senaste dagarna.
Tycker jag är trevligt, för tidigare har det varit i mina ögon trist att se förstasidan pga. tidigare relativa fulhet vilket gjort att man inte orkat kika så noga på vad det varit där.

Var väl kul med lite positiv feedback som omväxling
Vem bär skuld till förbättringen?

Mats Björnström torde vara den som ska ta åt sig av ovanstående beröm. Instämmer dessutom. Nyhetsbilden på Mac-minin med dubbelskärmar är riktigt bra photoshoppat!

Mats är killen hela dagen. Inte nog med att han är bra på att plåta, han svänger ihop sköna bilder till nyheterna också.

/c

Tack, det uppskattas Pär & Christian. Speciellt med tanke på de arga moderationstrådarna den sista tiden som får mig att framstå lite som ett moderations-nazi när jag egentligen vill väl.

Medans min bror är i Asien har jag tagit på mig ansvaret att försöka göra 99mac ännu bättre. Fler nyheter är en av förändringarna som är på gång!

Tänkte på det också faktiskt, förstasidan har blivit riktigt trevlig nu!

1
Bevaka tråden