Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

.wmv-filer slutar fungera i Safari 2

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-05-14 23:49

Jag installerade Tiger för ett par dagar sedan, och sen dess har jag inte kunnat titta på .wmv-filer någonstans! Ett av mina största intressen här i livet är film, så det är otroligt irriterande att inte kunna se trailers och filmklipp längre. På http://movies.yahoo.com/ får jag felmeddelandet "Error creating unique tmp file".

Någon på forumet som har någon idé vad som inte står rätt till?

Jag har en fungerande win media-installation men den ville inte spela något i alla fall på Yahoo-sidan. Jag fick frågan om jag ville köra "Media Helper" vilket jag gjorde. Om du tittar i bilden så ser du att deras sida tolkar min Win Media som ej installerad. Den fungerar som sagt överallt annars. Hursomhelst så kan man välja en annan spelare så varför inte bara välja Quicktime?

För att få fjutt på Win Media på andra sidor så kanske en ominstallation gör susen?

www.microsoft.com/mac

Sen har du även filmtrtailers på www.apple.com/trailers att tillgå.
Men nu kanske det handlade om trailers som inte finns på Apple-sidan?

  • Oregistrerad
  • 2005-05-22 17:08

Tack för tipsen, Anders! Jag vill se allt möjligt, yahoo (och andra ställen) kommer ibland tidigare med trailers & klipp ur filmerna. Jag provar med ominstallation och ser om det hjälper.

1
Bevaka tråden