Nu har jag gjort AppleStore glada...

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

...och för all del mig också genom att langa in en order på 80 000 spänn på nya burkar till jobbet, så nu blir det renodlad mac-miljö på kontoret. Jag räknar kallt med att slippa en hel del underhållstjafs genom detta. Nu är det bara att luta sig tillbaks och vänta på leverans.

Vad var det för datorer som beställdes då?

• Oregistrerad
  • 2005-05-12 17:58

Posta adressen så skall jag leta reda på ett par handskar och en kofot

• Oregistrerad
  • 2005-05-12 18:14

Det låter underbart. Tänk om man kunde ha det så i denna PC dominerade värld vi lever i.

• Oregistrerad
  • 2005-05-12 19:29

...och du hade aldrig en tanke på att prata med en återförsäljare innan du beställde?

Priserna är desamma eller lägre.

Ursprungligen av Schuckert:

...och du hade aldrig en tanke på att prata med en återförsäljare innan du beställde?

Priserna är desamma eller lägre.

Jo, det gjorde jag. Men jag fick inte bättre pris någon annanstans. Tyvärr. Däremot kommer jag lägga in en annan order på programvara och lite kringutrustning, typ möss och tangentbord, och då blir det någon annan än AppleStore. Då har jag gjort två glada.

Det var inalles sju Mac Mini, två iMacar och en iBook som inhandlades, för att komplettera de andra fyra iBookar som köptes in för ett år sedan.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2005-05-13 12:51
Ursprungligen av denjohan:

Det var inalles sju Mac Mini, två iMacar och en iBook som inhandlades, för att komplettera de andra fyra iBookar som köptes in för ett år sedan.

Vilken mysig samling! Säger bara grattis!

• Medlem
  • Kalmar
  • 2005-05-12 19:47

Du tryckte väl på sponsorlänken här på 99mac innan..? :=)

1
Bevaka tråden