Snart återvändare...

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Piteå
  • 2005-05-04 20:27

Hej alla,
Är gammal Macanvändare (vi pratar 90-tal och OS7.5...) som tvingades ut i Dell-träsket via personalköpsavtal. Nu tänkte jag dock återuppta en gammal egenterapi i form av musikinspelning i all enkel- och anspråkslöshet. Men istället för analog porta och fjäderreverb tänkte jag skaffa en Mac och ett externt ljudkort och lite annat smått och gott.
Kan dock inte riktigt bestämma mig för om om jag ska köra på bärbart eller stationärt. Egentligen vill jag ha en bärbar, och helst då en PB, men jag vet inte om jag offrar allt för mycket prestandamässigt jämför med tex en iMac G5? Och att vänta på en ev PB G5 verkar lite jobbigt (den som väntar på något gott väntar alltid för länge...)
Jaja, jag velar. Och försöker bli lite klokare genom att läsa div trådar på detta forum!

• Oregistrerad
  • 2005-05-05 01:32

Välkommen från träsket till Macvärlden!

Jag har haft iBook i ett år nu, och är jättenöjd. Om jag fick välja vilken dator jag ville, skulle det nog bli en PB 15". Så för dig som skall göra något "i all anspråkslöshet" rekommenderar jag den modellen. Välutrustad, potent, snygg ...

1
Bevaka tråden