Delade agendor/projektlistor etc + web access

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-03 10:30

Tjenare hejsan,

har varit ute och letat efter ett "gratis" eller "billgt" aslternativ till dyra och komplexa CRM program.
Hittar ingenting - - problemet är att de flesta är för dyra eller för komplext, det gör att dom är svåra att adminstrera...

Bakgrund...

Reklambyrån jag arbetar för har ca 25 anställda varav ca 10 i Stockholm, vi har ett behov att kunna synca våra respektive verkligheter. Tänk så här:::::::

Ett program, webaccess är kul men inte avgörande, som hanterar projekt med underliggande attgöralistor, kalender, kontakter (egna och gemensamma), skall kunna länka till dokument, eller till och med spara dom i programmet, möjlighet att se varandras kalendrar, allt ska sedan vara lokalt syncat på dator med tex iCal etc....

Och allt detta ska inte vara dyrt, eller svårt att adm...

Hepp - idéer ?
/Tangen

  • Medlem
  • Varberg
  • 2005-05-03 11:00
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-03 11:01

kollar och återkommer


/Tack så länge

/Tangen

1
Bevaka tråden