Söker en butik för grafikkort i NewYork

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag skall till staden i fråga i Juni och tänkte att det kankse är ett bra läge att köpa ett nytt grafikkort till en G5a.

Funderar på ett ATI x800 eller liknande. Vad jag har föstått så säljer inte Apple dessa?
Någon som har ett tips i Manhattan området ?

• Medlem
  • Höganäs
  • 2005-05-02 21:44
Ursprungligen av LeBigMAC:

Jag skall till staden i fråga i Juni och tänkte att det kankse är ett bra läge att köpa ett nytt grafikkort till en G5a.

Funderar på ett ATI x800 eller liknande. Vad jag har föstått så säljer inte Apple dessa?
Någon som har ett tips i Manhattan området ?

tekserve, 119 West 23rd St, NY, NY10011
Jag var där för 1 1/2 vecka sedan. Du har även J&R som ligger på gatan som är en förlängning av Brooklyn Bridge på Manhattan. Bäst är det att beställa från t ex Fry's nätvariant 'Outpost' och få det levererat till ditt hotell. Köp INTE hos Apple Store, Prince Street, de är dyrast!

• Medlem
  • Älmhult
  • 2005-05-03 08:38

Sambon var i NYC i höstas och köpte bl a en iPod hos just J&R och de hade enligt henne _allt_ som hade med datorer att göra, inkl mycket Appleprylar.

Adresser, kartor dit m m hittar du här: http://www.jr.com/templates/information/directions.tem

Tackar för snabba svar!

Hoppas nu bara att X800 korten kommer ut i butikerna till Juni. Vekar inte evara så lätta att få tag i just nu.

1
Bevaka tråden