Trassel med e-klaration

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-05-01 21:27

Jag började e-klarera med BankID:s leg, men efter ett tag gick jag och åt mat. Tillbaka upptäcker jag att det inte går att komma till "Ändra"-delen längre. jag kan logga in, blöäddra till första och andra sidan och även till "ändra", men när jag väl ska ändra nåt påstår att jag har varit inaktiv för länge.

Citat:

Ingen åtkomst!

Felkod: 120.

Du har ingen åtkomst till sidan, vilket beror på att du har loggat ut/avslutat tjänsten eller varit inaktiv under för lång tid.

Välj ett av de fyra alternativen för att logga in igen:

förtryckt säkerhetskod »

e-legitimation från BankID »

e-legitimation från Nordea, Posten eller kort från Telia »

e-legitimation från Telia »

..eller gå till:

www.skatteverket.se

När jag sedan försöker logga in igen hamnar jag här:

Citat:

Error 404--Not Found

From RFC 2068 Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1:

10.4.5 404 Not Found

The server has not found anything matching the Request-URI. No indication is given of whether the condition is temporary or permanent.

If the server does not wish to make this information available to the client, the status code 403 (Forbidden) can be used instead. The 410 (Gone) status code SHOULD be used if the server knows, through some internally configurable mechanism, that an old resource is permanently unavailable and has no forwarding address.

Kan nån annan komma till avdelningen för "ändra"?

  • Medlem
  • 2005-05-01 21:45

det räckte med att starta om Safari...

1
Bevaka tråden