Hur väl jobbar P910 med Mac ur synkningssynvinkel?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Jag har länge använt Palm som kalender och lyckas få synkningen att fungera hjälpligt med iCal, Adressboken osv.

Dock är det ju så mycket enklare att synka mobilen (SE T610) dirket med iSync och adressboken. Nu funderar jag på allvar att lämna Palm och sneglar lite på P910.

Fråga 1:
Klarar P910 -på samma smidiga sätt som T610 klara adressboken- att synka adressbok samt iCal via BT?

Fråga 2:
Är P910 en fullvärdig digitalkalender som en Palm. Jag vill INTE tvingas tillbaka till pappervariant också.

Hur ny Palm har du idag och vad använder du den till? Är det många specialprogram du använder kanske detta blir sårt att ersätta då det fortfarande är ganska skralt med 2:e parts program.

Jag har själv en P800 och den synkar utmärkt med Macen. Man har som vanligt fler funktioner om man synkar mot en PC men att synka mot iCal och adressboken fungerar nu felfritt. (Var lite strul med de tidiga versionerna av iSync). Kalendern och adressboken i P800n fungerar mycker bra och fyller de flesta behov man kan tänkas ha. Dessutom finns Opera till Px00 och funkar mycket bra till enklare surfing.

När en 3G variant av P900 kommer skall jag helt klart uppgradera till en sådan. Tror att du kommer bli mycket nöjd med en P910. En mycket trevlig telefon, dock är kameran ingen höjdare jämfört med de kommande 2Mpixel från SE.

1
Bevaka tråden