Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

eBay nu i Sverige

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Mölndal
  • 2005-04-21 16:34

Detta landade i mailen idag...

Bäste zxc,

vi är mycket nöjda med att kunna meddela lanseringen av eBay Sverige! Sidan hittar du på www.ebay.se och har öppnats för att svenska köpare och säljare ska kopplas samman och göra den lokala handeln smidigare. För att bättre underhålla den svenska eBay communityn är sidan på svenska och handelsvalutan är kronor. Du kan använda ditt existerande eBay användarnamn och lösenord för att logga in.

Att sälja produkter på eBay kommer att vara helt gratis:

Ingen insättningsavgift för auktioner
Ingen provision på försäljningsbeloppet
Inga avgifter för tilläggsoptioner
Viktigt! Avgifter för artiklar som säljs på andra eBaysidor är fortfarande avgiftsbelagda. Artiklar som säljs på www.ebay.se kommer enbart vara synliga för besökare och användare av www.ebay.se. För att sälja internationellt måste du fortsätta lägga up auktionerna på www.ebay.com eller på någon av de andra eBay sidorna.

Vare sig du är köpare eller säljare, får du inte glömma att besöka www.ebay.se för att se vad som är nytt. Vi hoppas att du kommer tycka om den nya sidan och önskar dig fortsatt framgång med din handel på eBay.

Med vänliga hälsningar,

eBay

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-21 16:57

Det var kul! Nu ligger blocket risigt till.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-04-21 17:14

fattar inte, vad är det som är avgiftsbelagt på internationella ebaysidor? kommer man kunna lägga upp sina prylar för försäljning utan att behöva ha ett kreditkort på ebay.se?

  • Oregistrerad
  • 2005-04-21 18:52
Ursprungligen av ajaxx08:

Det var kul! Nu ligger blocket risigt till.

Knappast, blocket är ju nästan en institution bland svenska webbsidor... Däremot kommer nog Tradera att mista en del kunder. Hur som helst, allt kan hända.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-21 19:09
Ursprungligen av ajaxx08:

Det var kul! Nu ligger blocket risigt till.

Det hoppas jag inte, för jag ser gärna att de svenska företagen lever vidare
istället för att ersättas av internationella drakar...

Det här är inte bra för min ekonomi.

Trevligt trevligt. Jag har alltid tyckt illa om Blocket av någon anledning. Hoppas eBay får lika stort genomslag här!

Ciryon

1
Bevaka tråden