Applecare för Powerbook

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Linköping
  • 2005-04-12 14:12

Tjotjim!

Jag fick precis ett mail från Apple Support som säger att jag snart inte har någon gratis telefonassistans. Innebär det att om jag skulle behöva ringa Apple Support för att klaga på datorn för pröjsa 459(?) kronor? Det låter ju lite saftigt faktiskt. Upplys mig, jag måste fattat fel. Felanmälan på en produkt får ju inte kosta pengar, eller?

Tacksam för svar (as always!)

Det dem gör nu är att de gör en felsökning via telefon. Visar det sig vara ett hårdvarufel kommer inga pengar att dras från ditt kort annars blir det en kostnad jag just nu inte kommer ihåg.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2005-04-19 14:49

Jovisst, men det är skärmen som knasar ibland. det är ganska svårt att göra hårdvarutest över telefon misstänker jag, om nu apple inte uppfinnit värsta grejen... så det blir väl någon gråzon man hamnar i misstänker jag. Men jag borde iaf kunna vända mig till närmaste apple care-center, utan att det kostar mig något, eller?

1
Bevaka tråden