Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bli plusmedlem idag och vinn

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vill du få ut mer av 99mac och samtidigt ha möjlighet att vinna en iPod shuffle?

99mac erbjuder ett Plusmedlemskap som ger dig en mängd förmåner. Du har säkert märkt att hundratals medlemmar har en avatar (bild) intill sina inlägg. Det är förmån som ger mer än man kan tro - räkna med att få svar på dina frågor snabbare eftersom du är "en i gänget". 99mac är som en stor kommun där tusen personer flyttar in varje månad och ett plusmedlemskap är ett perfekt sätt att presentera sig!

Just nu har vi dessutom en tävling endast för Plusmedlemmar där priset är en iPod shuffle 512MB. Tävlingen avgörs på söndag, passa på att bli 99mac Plusmedlem idag! Priset är bara 25 kronor i månaden eller 300kr per år och ditt konto aktiveras omedelbart om du betalar med kontokort.

För dig som nyligen registrerat dig och fortfarande väntar på att ditt nya konto skall aktiveras är Plusmedlemskap ett sätt att omedelbart aktivera ditt 99mac konto! Bli Plusmedlem nu
(klicka på "läs mer" för att få se alla förmåner)

Skrivet av: Martin Björnström

Läs mer:
http://www.99mac.se/?id=917

  • Oregistrerad
  • 2005-04-11 08:50

Jag skulle göra det om jag inte ska in i lumpen om 2 månader Jag gör det när jag kommer hem jag lovar, för ni har inte ett paus system på kontot antar jag.

Ursprungligen av Redaktionen:

Just nu har vi dessutom en tävling endast för Plusmedlemmar där priset är en iPod shuffle 512MB.

Och hur funkar den tävlingen då?

  • Medlem
  • Oslo
  • 2005-04-11 12:45
Ursprungligen av David Slättne:

Och hur funkar den tävlingen då?

http://www.99mac.se/forum/showthread.php?t=73114

Aha! tack!

  • Medlem
  • 2005-04-11 23:24

Registrerade mig för pro idag hoppas det funkar lika bra, plus ingår ju...?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-11 23:42
Ursprungligen av garda:

Registrerade mig för pro idag hoppas det funkar lika bra, plus ingår ju...?

99mac Pro = 99mac Plus + Mac.se

Ursprungligen av garda:

Registrerade mig för pro idag hoppas det funkar lika bra, plus ingår ju...?

Det fungerar precis lika bra!

Arvid aktiverade en del konton igår och fler aktiveras idag (vi granskar alla manuellt - förekommer ju en del "Jan Banan" bland registreringarna).

dags för mig att sälla mig till "gänget"

en liten shuffle vore ju inte fel

1
Bevaka tråden