Apple Store nere - nytt på G?

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .

apple store är nere nu kl 21:15.... vad kan komma nu?

• Oregistrerad
  • 2005-04-04 21:17

ingenting...

ok, det är bara den svenska som är nere
hoppades på nån pris sänkning :rolleyes:

De europeiska affärerna är nere nu. Den amerikanska brukar väl tas ner allra sist dessutom?

Hoppashoppashoppas

Hoppas på nya Power Macar, iMacar, iBookar, eMacar (?) och sist men defintivt inte minst, Mac OS X 10.4 Tiger.

Jag drömmer lite för mycket tror jag..

• Medlem
  • Uppsala
  • 2005-04-04 21:44

Jag tror det är TIGER !

Amerikanska AppleStore brukar om jag minns rätt tas ner sist ja...
Nu ä dä spännande

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-04 21:50

TIGER Hoppas hoppas! Längtar så det nästan gör ont!

Det var en udda tid att ta ner dom på. Brukar sällan (aldrig?) vara den här tiden på dygnet. Det har ju inte ens hunnit bli tisdag!

• Medlem
  • Linköping
  • 2005-04-04 21:54

Hur länge brukar de ha den nere? Det står ju: "will be back within the hour". Är det värt att stanna uppe och vänta och se ifall något spännande händer?

Ursprungligen av Nodde:

Hur länge brukar de ha den nere? Det står ju: "will be back within the hour". Är det värt att stanna uppe och vänta och se ifall något spännande händer?

Tror aldrig att de varit "back within the hour" iaf.

• Medlem
  • Gnesta
  • 2005-04-04 21:56
Ursprungligen av Nodde:

naaah det är inget spännande. det kan jag nästan sätta en slant på. och om det nu är nått spännande så kommer sidan vara seg som sirap. sov du gott och surfa på härligheterna imorgon om det mot all förmodan kommer nått.

Klockan är 12:54:44, ifall man bor i Kalifornien.

Låter som en ganska bra tid att presentera produkter på tycker åtminstånde jag.

• Medlem
  • Linköping
  • 2005-04-04 21:59
Ursprungligen av Xmel:

naaah det är inget spännande. det kan jag nästan sätta en slant på. och om det nu är nått spännande så kommer sidan vara seg som sirap. sov du gott och surfa på härligheterna imorgon om det mot all förmodan kommer nått.

Gott!

Gonatt på er!

Ursprungligen av Adrian B:

Det var en udda tid att ta ner dom på. Brukar sällan (aldrig?) vara den här tiden på dygnet. Det har ju inte ens hunnit bli tisdag!

Det är väl iofs tisdag i vissa delar av världen nu?

Förra året så uppdaterade de väl Powerbooks på en måndag runt NAB. Idag så blir det kanske Tigerlansering eller uppdaterade Powermacs?

Hold Your Horses... det är ju bara de europeiska Apple Store som är nere. USA, Japan och Australien är fortfarande uppe.

Ursprungligen av Mattias H:

Hold Your Horses... det är ju bara de europeiska Apple Store som är nere. USA, Japan och Australien är fortfarande uppe.

Men dom brukar dyka sist

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-04 22:06

Nej, inte en chans att de skulle göra nåt nu.

Senaste PowerBökerna släpptes på en måndag och den nya iPod minin släpptes på en onsdag ifall jag inte minns fel.

Det finns alltså EN VISS sannolikhet att någonting händer idag =).

I någon tråd sades att nya iBooks var på gång. Har någon ryktessajt skrivit om detta?

Ursprungligen av Kristofer:

I någon tråd sades att nya iBooks var på gång. Har någon ryktessajt skrivit om detta?

iBook
iMac
Powermac

Står alla på tur för uppfräschning. Sen är ju Motorolas iTunes telefon på gång och något som kallas Life Drive som kan vara ett samarbete mellan Apple och PalmOne.

• Oregistrerad
  • 2005-04-04 22:14

det brukar väl iofs alltid hända något när siten är nere. Jag tror på Tiger eller kanske prisjusteringar

Någon site, kommer ej ihåg vilken, har skrivit om nya grafikkretsar i iBookarna, det borde väl i sin tur leda till att även Minin får en ny krets eftersom de båda har ett ATI Radeon 9200 med 32 MB VRAM?

iBooken har kanske Mobility version, men det är samma kort i grunden.

Ursprungligen av Kristofer:

Se den här tråden: Rykte: iMac, eMac och iBook uppdateras i april

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-04 22:12

Ja, det har de. Jag tror att Thinksecret skrev att de skulle uppdateras i samband med Tiger-lanseringen.
Men brukar de stänga appelstore utan att uppdatera något?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-04 22:13

och sist men inte minst: TIGER!

Info om nya Adobe CS2 kanske? Men måste de stänga ner siten för det? Låter som ett taskigt kodat CMS

Ursprungligen av Massebasse:

Info om nya Adobe CS2 kanske? Men måste de stänga ner siten för det? Låter som ett taskigt kodat CMS

Det kommer det självklart att vara, då är det bara att fortsätta vänta på det nya kattdjuret...

Ursprungligen av Massebasse:

Har diskuterats innan – antingen är det extremt dålig reklam för Web Objects att de måste ta ner storen för varje uppdatering, eller tar de ner den bara för att göra oss mactalibaner lite mer otåliga

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-04 22:17

Jaså, då är det bara att hoppas då!
Någonting är det ju.

Bevaka tråden