Någon som handlat från Begmac.se?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag går i funderingarna att skaffa mig ytterligare en gammal Mac. Denna gång är tanken att jag ska flytta över innehållet från min nuvarande uppgraderade 7600 till en tornmodell - ett alternativ till att bygga in allt i ett ATX-torn. Jag har på BegMac.se's sida sett att de har både 8600 och 9600 till så billiga priser som 500 kronor styck inklusive moms. Sidan är dock väldans sparsmakad o den enda kontaktinformationen som finns är ett mobilnummer och en e-postadress. Innan jag kontaktar dem för att höra om dessa burkar tänkte jag därför höra om det är någon här på forumet som handlat från dem och kan ge besked om hur de är att handla från?

\H

• Medlem
  • 2005-03-26 22:07

Jag har köpt minnen därifrån. Det tog lite tid att få svar när jag e-postade om köp men när köpet väl inletts så gick allt som det skulle utan bekymmer. Han skickade minnena utan dröjsmål och jag fick ca två veckor på mig att betala om jag inte minns fel. Alla kretsar funkade också.

E-postade för ett tag sen om en adapter men har inte fått svar än så jag får nog höra av mig igen om det ska bli köp av. Det verkar vara en verksamhet som han driver lite vid sidan av och han har kanske mycket att stå i som inte har med Begmac att göra vilket gör att han inte är på tårna direkt? *spekulerar lite* Det är kanske bättre att ringa än att e-posta?

1
Bevaka tråden