Handla på macoteket eller apple store?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

De har ju öppnat macoteket i uppsala så ska man köpa ibook där? Jag vill ha större hårddisk och mera minne, samt blue tooth. Fixar de det på samma sätt som på apple store?

Om man beställer från apple store, hur lång är väntetiden?

• Medlem
  • Tjörn
  • 2005-03-20 13:54

Från AppleStore kan du ju räkna med en 3-4 veckor innan du får din dator.
Om möjligt så beställ från Macoteket.

• Medlem
  • Kristianopel
  • 2005-03-20 14:49

Macoteket har mycket billigare minnen, så det blir antagligen billigare att köpa genom Macoteket. Sedan tycker jag personligen att det är himla bra att Macoteket startar upp så många butiker så de ska ha allt stöd de kan få för det.

hårddiskbyte då? Måste jag köpa en helt ny o sätta i eller bara glömma det om jag köper från macoteket. 3-4 veckor väntar jag inte (kan inte) utan då blir det någon annan tillverkare....

• Oregistrerad
  • 2005-03-22 11:50
Ursprungligen av Code Red:

hårddiskbyte då? Måste jag köpa en helt ny o sätta i eller bara glömma det om jag köper från macoteket. 3-4 veckor väntar jag inte (kan inte) utan då blir det någon annan tillverkare....

Varför går du inte och frågar hos Macoteket? Istället för att fråga i forumet, du får juh bara uppskattningar här.

• Medlem
  • Mölndal
  • 2005-03-21 22:53

Din Apple ÅF kan också beställa BTO Macar via Applestore för ÅF.

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-03-22 14:47

beställde min iBook från applestore 80gb,bluetooth tog 9dagar, sen 512mb sticka från macoteket 2dagar så totalt 11dagar vilket jag tycker är helt accetabelt

1
Bevaka tråden