Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Qtek 9090 (ppc) och OSX

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-03-18 12:53

Hallå i forumet

Finns det några glada själar som kör någon form av handdatorer med PPS (Pocket PC)?

Fick en Qtek 9090 överbudad igår, och nu är lekstugan igång. Sitter en så kallad medarbetare på andra sidan rummet och garvar för att jag inte kör PC och då får allt att rocka snabbare än kvickt. Nu gäller det att bevisa motsatsen!

Har luskat fram Missing Sync och Pocket Mac Pro men jag antar att det finns fler alternativ. Ett som inte kostar pengar vore ju helt rätt ...

Så. Tips, hjälp och så vidare mottas tacksamt.

// tjompa

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-03-18 21:59

Kom igen nu... nu jeppe måste ju ha en PocketPC i fickan?

  • Medlem
  • International user
  • 2005-03-18 23:17
Ursprungligen av tjompa:

Kom igen nu... nu jeppe måste ju ha en PocketPC i fickan?

Jag har en Qtek 7070 men jag synkar den inte med macen. Missing sync tror jag är enda alternativet.

  • Medlem
  • Nynäshamn
  • 2005-03-19 23:30
Ursprungligen av tjompa:

Hallå i forumet

Finns det några glada själar som kör någon form av handdatorer med PPS (Pocket PC)?

Fick en Qtek 9090 överbudad igår, och nu är lekstugan igång. Sitter en så kallad medarbetare på andra sidan rummet och garvar för att jag inte kör PC och då får allt att rocka snabbare än kvickt. Nu gäller det att bevisa motsatsen!

Har luskat fram Missing Sync och Pocket Mac Pro men jag antar att det finns fler alternativ. Ett som inte kostar pengar vore ju helt rätt ...

Så. Tips, hjälp och så vidare mottas tacksamt.

// tjompa

De två som du har luskat fram, är de som finns. Har själv en 9090

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-03-20 10:32
Ursprungligen av berntm:

De två som du har luskat fram, är de som finns. Har själv en 9090

Kul... och båda har fått så mycket skit som man bara kan oönska sig om man är programutvecklare.

Kör du själv något av proggsen?

Jag körde Pocket Mac Pro med en 2020 och det fungerade klockrent. Integrerades finfint i iSync också.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-03-21 00:01
Ursprungligen av Joacim Melin:

Jag körde Pocket Mac Pro med en 2020 och det fungerade klockrent. Integrerades finfint i iSync också.

Trevligt!

Funderar starkt på att köpa programmet, problemet är bara att jag inte får koppling mellan Qteken och demoversionen av programmet. Då vågar man ju inte kasta iväg några hundra...

Har gått igenom deras support, mailat dom osv. Inga reslutat, inte resultat :/. Upplevde du något liknande någon gång?

Ja, när man skulle installera programvaran för PM Pro på 2020:n så kunde det bli så ibland att det inte gick, men det tycktes bero på att jag glömde bort att ställa in så PM Pro använde sig av Bluetooth. Ibland fick man skapa om kopplingen mellan dator och 2020:n nån extra gång men det löste sig alltid.

1
Bevaka tråden