Äpple-tangentbord till PC?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Höganäs
  • 2005-03-15 12:38

Med anledning av att jag säljer mitt tangentbord för att skaffa ett Macally icekey-tangentbord, kom jag till att fundera på om en PC-användare kan använda mitt tangentbord? Om du är intresserad är det till salu för 300kr + porto.

• Medlem
  • Hammarö
  • 2005-03-15 13:31
Ursprungligen av BoP:

Med anledning av att jag säljer mitt tangentbord för att skaffa ett Macally icekey-tangentbord, kom jag till att fundera på om en PC-användare kan använda mitt tangentbord? Om du är intresserad är det till salu för 300kr + porto.

Ett nytt kostar väl 275 kronor nu för tiden?

• Medlem
  • Höganäs
  • 2005-03-15 13:55
Ursprungligen av Puppet:

Ett nytt kostar väl 275 kronor nu för tiden?

Kan man köpa det separat? Jag har försökt komma in på Macoteket idag, men sidan vill inte :(!
www.macoket.se

• Medlem
  • Malmö
  • 2005-03-15 13:57
Ursprungligen av BoP:

Kan man köpa det separat? Jag har försökt komma in på Macoteket idag, men sidan vill inte :(!
www.macoket.se

Apple Store

• Medlem
  • Höganäs
  • 2005-03-15 14:11
Ursprungligen av PJW:

Apple Store är t o m billigare än inWarehouse! 275kr hos Apple, 369kr hos inWarehouse. Jag justerar mitt pris omgående! 250kr + frakt.

jag undrar fortfarande om det fungerar att köra ett apple-tangentbord på en PEZe? framförallt vore det intressant med BT-tangentbordet om det skulle fungera!

• Medlem
  • Malmö
  • 2005-03-15 14:53

Det verkar som om en del fått det att fungera. Vissa specialknappar (som volym, eject och annat) tycks det varit problem med. Se följande länkar och läs:

HÄR och HÄR och HÄR.

Hittade denna också:

http://216.239.59.104/search?q=cache:xTG4sXay7UYJ:forums.devhardware.com/archive/t-29408/Latest-Apple-Keyboard-to-work-FULLY-in-windows-xp+using+apple+keyboard+with+windows&hl=sv

Lycka till!

Jag kör en PC och min Cube via en KVM-switch med ett Windows-tangentbord från Keytronic. Undrar bara om det är någon som har sett ett (gärna snyggt) tangentbord med *både* Mac och Windows-symboler på tangenterna? Kanske i olika färger eller nåt, jag vet inte.

Ursprungligen av Tiny Turtle:

Undrar bara om det är någon som har sett ett (gärna snyggt) tangentbord med *både* Mac och Windows-symboler på tangenterna?

Logitech har vissa tangentbord med dubbel uppsättning. inte med olika färger dock, de räknar väl med att folk vet om de ska titta efter ett äpple eller en flagga...

1
Bevaka tråden