Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

På väg att byta...

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-03-14 17:25

Arbetar på en mac (tidningsredigering). Har PC hemma som funkar bra med Airport Express. Ska byta till i- eller powerpook när det blir dags att skaffa ny dator. Väntar på G5:orna.

Det har sagts förut och igen: PowerBook G5 är enligt alla bevis långt ifrån en verklig produkt: De största anledningarna är att Apple inte vill grilla våra lår eller ha en batteritid över en timme. G5-processorn är helt enkelt för varm för att trycka in i en bärbar tingest. G4:or med dual-core verkar dock ligga mycket närmare i tiden och mycket troligare.

PowerBook:en uppdaterades för en månad sen lite drygt - så den är färsk och fin. iBook:en var det längre sen den uppdaterades.

  • Medlem
  • Alingsås
  • 2005-03-14 17:51

Välkommen hit Mats! Du kommer säkerligen bli nöjd med bytet till en bärbar Mac. Jag gjorde själv samma byte (till en Powerbook) för någon månad sedan och det har verkligen gjort det roligare att använda datorer. Angående G5:orna verkar det ju dröja ett bra tag innan de kommer i de bärbara datorerna, men den som väntar...

Bärbart är bra. Jag är inne på min tredje bärbara Mac

1
Bevaka tråden