Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nokia 6630 och Mac?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej där!

Har precis fått en Nokia 6630 tilldelad... Nu undrar jag om man på något sätt kan koppla ihop den med Macen? Jag har försökt med Nokia Collector (har ingen blåtand på datorn så det gick inte)...och med Isync... där funkade det inte heller då det inte stödde telefonen.

Om jag går in i Enheter och skivor så ligger telefonen under USB enheter, med rätt namn och allt så Macen måste ju på något sätt känna igen den..eller?

Det jag vill göra egentligen är bara att kunna få ut tex bilderna ur den och in i datorn...

Kommer detta att gå? Eller måste jag köpa en blåtands adapter? Och kommer den att funka?

Mvh
Jerry

  • Medlem
  • Höör
  • 2005-03-11 23:43

Hej
Använder själv Nokia.
Blåtand kommer att funka. Du kommer att kunna skicka bilder och liknande men iSync går inte. Hoppas Nokia löser detta tillsammans med Apple

/L

  • Oregistrerad
  • 2005-03-12 23:30

Har en 6630 själv och det fungerar utmärkt att skicka bilder, musik och kontakter via blåtanden. Däremot funkar inte iSync vilket är surt. Man får väl hoppas att apple lägger in stöd för nya versionen av series 60 i Tiger.

1
Bevaka tråden