Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPodkonkurrent med stort W ?

Tråden skapades och har fått 19 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=se&lc=sv&ver=4000&template=pp1_loader&php=php1_10245&zone=pp&lm=pp1&pid=10245

Verkar ganska nice. Synd att inte Apple/Motorola fått ändan ur vagnen än.

  • Oregistrerad
  • 2005-03-01 13:42

Gränssnittet var väldigt likt iPod måste jag säga, eller iaf lite likt. Men den var så himla snygg, vill ha den nästan bara för kameran, min iPod mini räcker väl som mp3spelare. Om man bara hade råd också.

Jag är verkligen imponerad, apple måste nog vara på sin vakt nu!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-03-06 19:44

Det vore riktigt ballt med en Apple mobil som man kan synca med alla iLife program osv.

  • Oregistrerad
  • 2005-03-06 19:52

Men en iPod har 20 - 60 Gb denna har ett minneskort på 512mb =/ Inte riktigt konkurerande...

  • Oregistrerad
  • 2005-03-06 19:52

Jag förstår inte vad som är så speciellt. Det är ju bara 38 mb internminne. Eller är jag dum?

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-03-06 20:57
Ursprungligen av sheep:

Jag förstår inte vad som är så speciellt. Det är ju bara 38 mb internminne. Eller är jag dum?

Man får med ett 512MB kort

Observerar att den saknar Bluetooth.

WTF? Inte tänker jag köpa en telefon idag som saknar det, jag som använder bluetooth flera gånger om dagen.

Citat:

Anslutningar
Sync ML
Memory Stick Duo™
Infraröd port
GPRS
Dataöverföring med hög hastighet
USB-stöd
Synkronisering PC

  • Medlem
  • Gävle
  • 2005-03-06 21:53

Skulle aldrig köpa den där. En telefon ska vara en telefon och inte en telefon med mp3spelare och 1 megapixelkamera. Man har en telefon, en mp3spelare och en kamera. Lägger man ihop allt får man en halvdan pryl som man kan skryta med för sina "hippa" vänner. Har du en av varje så har du saker du själv kan vara nöjd med.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-03-06 22:24
Ursprungligen av Niklas Brunberg:

Observerar att den saknar Bluetooth.

WTF? Inte tänker jag köpa en telefon idag som saknar det, jag som använder bluetooth flera gånger om dagen.

Dem har BlueTooth.

sen til nr3 så har dem 2Mpixlar. dem är ett komplement till kamera.

Ursprungligen av Shinzon:

Dem har BlueTooth..

Då borde dom väl skriva det också?

Ursprungligen av Niklas Brunberg:

Då borde dom väl skriva det också?

"W800i kompromissar aldrig med lätthanterligheten. Synkronisera och överför filer snabbt via snabbportskontakten. Kör trådlöst och anslut till andra enheter via Bluetooth™. Skicka till vänner och bekanta på ett kick med QuickShare™"

Ursprungligen av Simon Templar:

"W800i kompromissar aldrig med lätthanterligheten. Synkronisera och överför filer snabbt via snabbportskontakten. Kör trådlöst och anslut till andra enheter via Bluetooth™. Skicka till vänner och bekanta på ett kick med QuickShare™"

Ok, jag stirrade mig blind på produktspecifikationen:

Citat:

Anslutningar
Sync ML
Memory Stick Duo™
Infraröd port
GPRS
Dataöverföring med hög hastighet
USB-stöd
Synkronisering PC

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-03-06 22:54
Ursprungligen av Niklas Brunberg:

Ok, jag stirrade mig blind på produktspecifikationen:

Det är säkert en prao som skrivit dem

  • Medlem
  • Gävle
  • 2005-03-06 22:37

shinzon: du ser det kanske som det, mobiltelefontillverkarna försöker bara tjäna pengar. Sen har vi ju det där med mp3spelare är det också bara ett komplement?

sen är det ju en självklarhet med bluetooth på den här mobiltelefonen. Det är ju trots allt en sonyericsson och om ericsson inte ser till att deras mobiler använder deras teknologi så är det ju dumt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-03-07 00:03

Skitful telefon. Skulle aldrig köpa den.

Snygg telefon men jag föredrar att ha funktionerna isär, dvs telefon, mp3-spelare, kamera för sig. Bara en ren reflektion. Har ni märkt hur mycket dagens mobiltelefoner allt mer börjar likna 70-talets stereoapparater där allt skulle ingå i en enhet? Nackdelen är ju enorm för går en sak sönder så står du där utan något annat än headsetet.

Själv har jag inte någon iPod ännu men kommer att skaffa en (helst skulle jag vilja ha en av varje) och när jag sedan ska använda den tillsammans med min mobil så använder jag mig av ett headset från Skullcandy.

  • Oregistrerad
  • 2005-03-07 09:54

Sen kändes den inte så maccig heller... Lite för mycket på nått sätt =/

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-03-07 10:15

exakt den känns lite "creative soundblaster"...

Den är naturligtvis snyggare i verkligheten än på bilderna. Dessutom väldigt trevlig att hålla i.

Fast själv är jag inte intresserad av att byta ut iPoddarna. Inte förrän multimagimonstren går på bränslecell, iallafall.

1
Bevaka tråden