Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

missljud i ny powerbook 15"

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fick min nya pb levererad igår, är mycket mycket nöjd det är bara en sak som stör mig och det är ett knäppande ljud som verkar komma från vänster högtalare just innan högtalaren aktiveras (av varningsljud, volymändringsljud osv.) om t.ex itunes redan går i bakgrunden uteblir ljudet. Lite störigt någon som känner igen fenomenet?

tacksam för svar!

Min ThinkPad har precis samma fenomen, men där skyller jag på Windows och/eller drivrutiner. Trist att du får det på mac.

Min 15" pb är utan missljud, har du precis uppgraderat system e.dyl?

nyss plockat upp den lådan : (

Ursprungligen av Petrus Sjövik:

Fick min nya pb levererad igår, är mycket mycket nöjd det är bara en sak som stör mig och det är ett knäppande ljud som verkar komma från vänster högtalare just innan högtalaren aktiveras (av varningsljud, volymändringsljud osv.) om t.ex itunes redan går i bakgrunden uteblir ljudet. Lite störigt någon som känner igen fenomenet?

tacksam för svar!

Snacka med TechnoIT som ligger bredvid bowlinghallen. Jag hade fel på en fläkt i min PB 15" och dom skötte det riktigt snyggt, var utan datorn i 1,5h totalt. Smidigast är väl om man ringer Apple support först så man får ett ärendenummer, sen snackar med TechnoIT så dom kan beställa prylarna direkt, om det nu skulle vara något som måste bytas.

på måndag morgon är det jag som ringer apple support!

1
Bevaka tråden