Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skydd till iBook

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-02-15 09:18

Halloj, startar härmed min första topic i detta forum, hoppas det blir fler i framtiden.

Jag undrar lite om vad det finns för skydd till iBooken, så att den hålls snygg och fin längre.
Finns det något kondomliknande överdrag som det finns för iPod(tror det är iSkin som tillverkar dem).

Är nybliven iBook ägare, och man vill ju inte slita på dess sköna yttre.

hej

Jag skyddar min iBooke med tucano second skin när jag bär runt den. Sitter kanon och skyddar bra mot repor oDyl.

Kan rekomendera tucano second skin varmt.

/Martin

Jag har något liknande till min PB se vidare denna tråd

http://www.99mac.se/forum/showthread.php?t=11204&highlight=v%e4skor

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-02-15 13:09

Jag skyddar min iBook med denna , Booq Powersleeve 12"

Radtech har också trevliga små lappar som man kan lägga mellan tangentbordet och skärmen när datorn är hopfälld, så att man inte får avtryck från tangenterna på skärmen. Dessutom extraknäcker den som putsduk.

Kostar typ billigt och rekommenderas klart. Om de sedan verkligen behövs vet jag inte, det får någon som testat utan uttala sig om.

Utöver detta kör jag med Tucano Second Skin, som väl de flesta andra här. Smidigt och man kan slänga ner datorn i vilken väska som helst utan repor. Vill man ha en lite trendigare stil har Crumpler både väskor och fodral.

1
Bevaka tråden