Hur använda Screen Spanning Doctor?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-02-06 16:10

Installerade just Screen Spanning Doctor.. men hur ska jag använda det? Allt verkar fungera men jag kan bara arrangera skärmarna,, vet inte hur jag ska kunna ställa in vissa program för den externa skärmen och vissa för den interna.. Finns det någon knapp att flytta muspilen från en skärm till en annan?

Eftersom jag inte förstår mig på hur jag ska använda SSD nu så har jag ingen användning alls för det. Menyraden fungerar bara på en skärm.. Hur ska jag få ett visst program till en skärm?

• Oregistrerad
  • 2005-02-06 16:18

Fattade det nu.. Det var mycket enklare än vad jag trodde.. HAr nog kvar sviterna från Windows tiden.. tror fortfarande ibland att det måste vara krångligt.. Mac är för enklet att använda och nästan för bra för att vara sann!! Att bara dra över ett program från skärm till skärm.. så enkelt och bra!!

• Oregistrerad
  • 2005-02-06 16:25

Mac är för bra för att vara sann helt enkelt

Vilken skrivbordsyta man plötsligt fick!!

Snälla, kanon med SSD men varför kan du inte hålla dig till de två färska trådar som redan finns? (Redan en för mycket)

• Oregistrerad
  • 2005-02-06 16:34
Ursprungligen av Svante S:

Snälla, kanon med SSD men varför kan du inte hålla dig till de två färska trådar som redan finns? (Redan en för mycket)

Ta bort tråden.. är nöjd redan

Allting fungerar.. besvarade min egen fråga.. Den här tråden skulle ju kunna heta "Mac är bäst" istället..

Ok.. förstår.. inga mer SSD trådar utanför den som redan finns!! Ta bort tråden bara..

1
Bevaka tråden