Måsten till en iPod shuffle

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Mjölby
  • 2005-02-04 17:41

Det råder om inte hysteri så nästan för allt vad iPod heter. Åtm i USA. En massa m e m nödiga pryttlar kring dessa små raringar.
Ni som hoppade på Shufflen medan det fanns några, vilken kringutrustning bara måste man ha?

Ursprungligen av Le:

Det råder om inte hysteri så nästan för allt vad iPod heter. Åtm i USA. En massa m e m nödiga pryttlar kring dessa små raringar.
Ni som hoppade på Shufflen medan det fanns några, vilken kringutrustning bara måste man ha?

Plockade upp min iPod shuffle 1Gb idag, och den är underbar! Har beställt armbandet också, men det har inte levererats ännu.

Annars är det viktigaste för mig ett par bra hörlurar, eftersom Apples vanliga inte passar mina öron (rent formmässigt alltså). Använder för tillfället ett par Koss The Plug samt Sennheiser HD 200. I princip alla hörlurar har dock för lång sladd för en shuffle som hänger runt halsen eller sitter på armen. Är det någon som vet några bra hörlurar med extremt kort sladd?

• Oregistrerad
  • 2005-02-04 18:27
Ursprungligen av capojava:

I princip alla hörlurar har dock för lång sladd för en shuffle som hänger runt halsen eller sitter på armen. Är det någon som vet några bra hörlurar med extremt kort sladd?

Tillbehör så du kan placera den lite längre bort…
…och vips är en för lång sladd lagom lång

• Medlem
  • Mjölby
  • 2005-02-04 18:41
Ursprungligen av Pär:

Lite längre bort.....? I någon annans slips eller kavajslag?

Ursprungligen av Pär:

Sån måste jag ha. Inte för att jag använder slips mer än vart annat år, men till nästa gång ska jag ha iPoden som slipsklämma.

• Medlem
  • Mjölby
  • 2005-02-04 19:50
Ursprungligen av ohennig:

Sån måste jag ha. Inte för att jag använder slips mer än vart annat år, men till nästa gång ska jag ha iPoden som slipsklämma.

Gör en dubbelbeställning kanske vi kan få mängdrabatt. Och så produktplacerar vi i våra resp betydande liv.

• Oregistrerad
  • 2005-02-04 19:56
Ursprungligen av Le:

Gör en dubbelbeställning kanske vi kan få mängdrabatt. Och så produktplacerar vi i våra resp betydande liv.

Count me in…

Tänk att få se daman i blåsa med "plupp"-attachmentet på Shufflen som balens frackaste brosch…

• Medlem
  • Mjölby
  • 2005-02-04 20:01
Ursprungligen av Pär:

Count me in…

Tänk att få se daman i blåsa med "plupp"-attachmentet på Shufflen som balens frackaste brosch…

Fan Pär - ska du koppla ihop dig med henne med hjälp av skyffelsladden?

• Oregistrerad
  • 2005-02-04 18:08

Det är det som är så bra med Shuffle, man måste inget
Men en "docka" är väl snygg.

Eftersom de är så billiga så borde ju självhäftande film till skrivaren och något härifrån vara ett måste…
(Kommer någon på hur man gör för att se mer än de senaste uppladdningarna så tipsa gärna, det har funnits mass olika snygga designer där sedan jag såg det först igår…)

• Medlem
  • Mjölby
  • 2005-02-04 18:22
Ursprungligen av Pär:

Det är det som är så bra med Shuffle, man måste inget
Men en "docka" är väl snygg.

Och dessutom praktisk, om man har en iMacG5 med USB-portarna på baksidan. Precis det enda som är beställt tillsammans med skyffeln.

• Oregistrerad
  • 2005-02-04 20:18

Jag vill att min ska komma... Har beställt en 512MB + shuffle. 512 är rätt bra för mig, jag kommer ändå att köpa en 40GB iPod sen så jag kan redigera radio på den. Tills dess vill jag ha nåt att lyssna på bara, och eftersom jag också har en iMac G5 köpte jag en dock. Det tog emot att betala 250 spänn för en USB-kabel med plastklump, men...

1
Bevaka tråden