Finns Shuffle att köpa nånstans?

Tråden skapades och har fått 39 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Min syrra letar efter en Shuffle. Finns det någon handlare som inte har sålt slut på alla?

• Oregistrerad
  • 2005-02-04 07:24

Man skulle ju kunna prova att kika i butiker som inte sysslar "skräpelektronik" och som inte är frekvent raidade av Mac-talibaner…
Phonehouse är väl exempel på ställen där man skulle kunna lyckas.

Tyvärr inga shuffle på The Phone House ännu... (de kommer dock) Vet inte exakt när.

/Stefan

Men den jag har beställt har fortfarande inte kommit

• Oregistrerad
  • 2005-02-09 10:31

Fortfarande ingen som skymtat en Shuffle (i Stockholm) som kan köpas över disk? Vill ha en NU!

• Medlem
  • Gävle
  • 2005-02-09 10:58

Tror det kommer ta en stund innan dom kommer till affärerna. Beställde min den 19e januari från applestore och den ska enligt orderstatusen skickas senast idag. Hoppas det stämmer nu bara.
Kommer nog ta några veckor till innan dom finns att köpa över disk, dom måste ju hinna med att producera dom också och dom prioriterar nog kunder som redan har beställt.

• Oregistrerad
  • 2005-02-09 11:08
Ursprungligen av nr3:

Tror det kommer ta en stund innan dom kommer till affärerna. Beställde min den 19e januari från applestore och den ska enligt orderstatusen skickas senast idag. Hoppas det stämmer nu bara.
Kommer nog ta några veckor till innan dom finns att köpa över disk, dom måste ju hinna med att producera dom också och dom prioriterar nog kunder som redan har beställt.

Beställde precis samma dag som dig. Dom ringde mig i morse från TNT Express och erbjöd sig leverera till mitt kontor istället då jag inte var hemma.

• Medlem
  • Gävle
  • 2005-02-09 12:38

trevligt, då borde ju min skickas iväg idag iaf. Och har jag tur kommer den i morgon, senast jag beställde från applstore tog det under 20 timmar att få det jag beställde

Beställde min den 20/1. Missade TNTs leverans mellan 12-14 idag.

Men det här är ju OT. Sorry.

EDIT: Nu kom den - klockan 19. Jag spontangarvade när jag såg hur liten den var. Den ser dubbelt så stor ut på bilden nedan som den är i verkligheten.

Senast redigerat 2005-02-09 19:46
  • Oregistrerad
  • 2005-02-09 15:07

Nu har min kommit i alla fall.

• Medlem
  • Gävle
  • 2005-02-09 18:53

Beställde den 25 januari, den kom idag! Nu blev man 12 år... igen... YES!

• Medlem
  • Gävle
  • 2005-02-09 23:29

min blev skickad idag så förhoppningsvis får jag den i morgon och i absolut värsta fall på måndag. Men den borde komma i morgon eller åtminstånde på fredag. Ska bli kul att äntligen få den.

Min är i Holland, beställde 17e januari, när får jag min?

• Oregistrerad
  • 2005-02-10 13:15
Ursprungligen av Olav Rust:

Min är i Holland, beställde 17e januari, när får jag min?

Borde stå ett datum om du kollar upp din Order Status på Apple´s web.

• Medlem
  • Gävle
  • 2005-02-10 13:19

min ska komma idag iaf, skickades ut från stockholm kl 08.01 i morse så den borde ju komma hit till gävle strax.

Så olav du borde få din idag också om du nu inte bor längst upp i sverige då det kan ta en extra dag.

• Medlem
  • Mjölby
  • 2005-02-10 14:52

Beställt vi AppleStore 04/02. "On or before 25/03".
Beror det på den sambeställda bordsdocken? Lokala dealern kan ju hinna få in före!

Jag fick min under fredagen. Jag är jättenöjd men skulle vilja korta av hörlurssladden med de trasslande och helt onödiga 50 centimetrarna.
Är det något jag fixar lätt själv?

Inlife fick tydligen in en bunt shuffle under Fredagen. De ringde och sa att den jag hade beställt hade dykt upp, så om man är snabb och har tur så finns det nog några icke-förbokade shuffles i affären under Lördagen (12/2).

Ska ge bort shufflen till tjejen i Alla hjärtans dag-gåva och fylla den med mysig och kramig musik.

Sådär, nu är den upphämtad! Det finns ett par "Shuffle" kvar i butiken, så den som är sugen kan snabbt springa dit innan 16.00.

• Medlem
  • Munkedal
  • 2005-02-12 19:26

Jag beställde en 512MB från inWarehouse i tosdags kväll, då hade de 2 st på lager enligt hemsidan, och nu har de 17 st. Hoppas att det stämmer så att jag får min i början av nästa vecka.

• Medlem
  • Mjölby
  • 2005-02-12 19:51

Nu har de 16 st. Kan inte vänta på den jag beställt från AppleStore och som är varskodd till 25 mars. Då blir det mao en att ge bort till någon när och kär. -Alla dagar är hjärtats dagar-

Ursprungligen av Marco:

Jag beställde en 512MB från inWarehouse i tosdags kväll, då hade de 2 st på lager enligt hemsidan, och nu har de 17 st. Hoppas att det stämmer så att jag får min i början av nästa vecka.

Syrran beställde därifrån. Hoppas att den dyker upp på tisdag eller onsdag.

jag beställde min från aqpple store den 14/2 och ska få den den 28/2 nån som vet hur länge ordern står som Open??

• Oregistrerad
  • 2005-02-17 22:14
Ursprungligen av pitbull_XIII:

jag beställde min från aqpple store den 14/2 och ska få den den 28/2 nån som vet hur länge ordern står som Open??

Min stog "open" till klockan 20.12 kvällen innan jag hade den i näven… Men det var nog eceptionellt

Nu när syrran fått sin så blev jag också sugen på en. Sticker ner till MacHuset i morgon och kollar ifall de har någon inne.

• Medlem
  • 2005-02-18 11:58

Skulle vilja ha en till min flickvän innan den 25:e (hon fyller år) tror ni det går?

Siba har 1 GB-modellen på lager och i vissa butiker.

Ringde ner till MacHuset här i stan och de har ett 20-tal 512: or inne. Ska ner och hämta en av dem.

• Oregistrerad
  • 2005-02-18 16:01
Ursprungligen av David Molarin:

Ringde ner till MacHuset här i stan och de har ett 20-tal 512: or inne. Ska ner och hämta en av dem.

Kul

Men "stan"???
Hôla menar du la?

• Oregistrerad
  • 2005-02-21 22:38

Hade letat i några dagar efter en butik som hade shuffeln i lager i stockholm tills jag idag kom på att man kanske skulle kolla Teknikmagasinet. Ringde deras huvudkontor och mycket riktigt fanns det några få exemplar utspridda på olika butiker i stockholm. Butikerna i city skulle få in en nya leveranser av 512MB varianten under morgondagen (tisdag 22a).

Och gud vad mysig denna skapelse är! Jag är är förälskad!

Bevaka tråden