Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bluetooth fjärr till PB

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-01-27 19:28

Finns det nån typ av fjärrkontroll till powerbooken som styr datorn med Bluetooth? Jag vet att många använder sin mobiltelefon till det här. Men jag har en skittelefon från Tre som inte har Bluetooth... Skulle vilja kunna styra iTunes med den... Vore riktigt trevligt att kunna slå på datorn och spela mot air tunes och sedan lägga sig i soffan och njuta

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-27 20:30

http://www.keyspan.com/products/usb/urm17a/

Kostar 595 kronor på AppleStore.

Edit: Ojsan, glömde att du ville ha blåtand-kontroll.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-27 23:03

Två alternativ: köp en blåtandsmus som har tillräckligt med knappar, eller skaffa en Palm med blåtand (vet inte vad de kostar, tyvärr).

Annars kanske en ATi Remote Wonder kunde vara något? Det är inte blåtand, men i alla fall radio och den är rätt billig.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-27 23:08
Ursprungligen av steli:

Två alternativ: köp en blåtandsmus som har tillräckligt med knappar, eller skaffa en Palm med blåtand (vet inte vad de kostar, tyvärr).

Annars kanske en ATi Remote Wonder kunde vara något? Det är inte blåtand, men i alla fall radio och den är rätt billig.

ATI:n är säkert bra, men otroligt ful.:)

Kolla i köp&sälj-delen här på 99mac, det är en ATI till salu

  • Oregistrerad
  • 2005-01-28 00:36

Byt telefonen och köp clicker. 148:- är oslagbart

  • Oregistrerad
  • 2005-01-28 12:26
Ursprungligen av kjelle:

Byt telefonen och köp clicker. 148:- är oslagbart

Clicker?!?

Nu är jag lite lat och bara frågar iställer för att själv leta, men vad är det för något?

Ursprungligen av hoteagle:

Clicker?!?

Nu är jag lite lat och bara frågar iställer för att själv leta, men vad är det för något?

Salling Clicker
http://homepage.mac.com/jonassalling/Shareware/Clicker/

Tack för tipset om Clicker. Precis vad jag behövde. Har inte testat allt än men det jag sett fungerar utmärkt mot min p910i

  • Oregistrerad
  • 2005-01-28 17:13
Ursprungligen av Örjan Borgström:

Tack för tipset om Clicker. Precis vad jag behövde. Har inte testat allt än men det jag sett fungerar utmärkt mot min p910i

Ja den är kanon den produkten. Kul att en svensk programvara har så stora kvaliteer och ändå är så pass billig.

1
Bevaka tråden