Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Telefonvideosekvenser på webben?!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ok, det låter kanske lite "råddigt". Men jag undrar om det är någon här som vet hur jag skulle kunna få ur/hantera videosekvenser inspelade med en 3G-telefon för att sedan publicera dessa "snuttar" på nätet. Skit i kvaliten, gär det överhuvudtaget att göra? Jag jobbar med döva personer som nu upptäckt möjligheten att kommunicera via dessa mobiler och skulle vilja ge dessa möjlighteten att ex vis skapa bloggar alt forum på teckenspråk på absolut simplaste/billigast vis.

Jag tar tacksamt emot alla tips & idéer som ni har. Även om du/ni inte sitter inne med hela lösningen så är jag glad för alla tips som kan leda mig vidare.

//Roger

  • Oregistrerad
  • 2005-01-27 08:42

MMS eller skicka hederlig epoat från mobilen till en email address , vola så får du filmen som en attatchment , lägg upp den som en vanlig quicktime film,

Tänk på att tex vodafone tar ganska bra betalt för att du skickar mms mer än 30 KB .
//Daniel

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2005-01-27 11:07

Borde det inte funka att föra över filerna (filmen) med bluetooth lokalt vid datorn?

1
Bevaka tråden