Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Knoxville goes Mac :D

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Tänkte bara presentera mig.

Jag heter Erik Svensson och pluggar till civilingenjör uppe i Luleå. Har väl haft ett rätt så stort dataintresse under de 10 senaste åren. Dock blir det mindre och mindre för varje år... Nu är det mer HiFi prylar som tömmer min lilla studentkassa :]

Har ledsnat totalt på winslow nu och har länge kikat på Apples läckerheter. MAC OS X har jag bara prövat på lite granna (10.3.5), men det gav mersmak måste jag säga. Grymt läckert och mycket smarta funktioner. Tiger verkar ju bli en höjdare.

Jag är iaf påväg att köpa mig en bärbar Mac och lämna PC-träsket för gott. Just nu lutar det åt en 12" iBook, men kommer det en ny PB inom några månader så blir det nog en sån. Skall hur som helst vänta tills att MAC OSX Tiger är släppt.

Det var allt för mig. Återkommer säkerligen med massa frågor om allt möjligt i framtiden.

mvh
Erik

Välkommen till den ljusa sidan. Själv var jag i din situation för ett åt sedan och jag ångrar inte en sekund att jag switchade. För mig blev det en PB 12"

1
Bevaka tråden