Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Förväntat leveransdatum

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2005-01-19 23:00

Beställde ju mig en Mac mini häromveckan men först idag lämnade den "under review" statusen
och gick över till "open". Som förväntat leverans datum står det "före eller på 17/2".

Hur duktiga brukar apple vara på att hålla sådana här uppskattade datum när det gäller nya
produkter. Kan man räkna med att få den om dryga månaden eller bör man lägga på ett par
veckor innan man börjar bli exhalterad på riktigt.

Jag undrar samma sak, fast jag har faktiskt på den 28/1 eller tidigare på min beställning.

  • Medlem
  • 2005-01-19 23:15

Undrar samma. Jag beställde en iBook den 14:e januari. Pengarna drogs från kontot den 17:e. Hur länge brukar den stå på Under Review från att pengarna dragits? Beräknad leverans är 2 februari.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-01-19 23:27

Min var under review 3 i dagar efter att pengarna dragits. Sen fick jag en ny beställningsbekräftelse via epost där de ändrat beställningsdatumet till aktuellt datum. Lite skumt men det uppskattade leveransdatumet var inte förändrat så.

Konstigt att ni i sverige har så mycket bättre leveranstider än här i Österrike.

1
Bevaka tråden