Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bundled till Mini

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Måste vara ett fel på AppleStore då det gäller nya Mac Mini där man nämner "More Bundled Software" så finns ikonen för Microsoft Officepaketet - pinsamt? Man skriver iof inte att man får med officepaketet men vad har då den gula ikonen där att göra ???

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-18 13:28

Och AppleWorks!

SJ sa ju att iWork skulle ersätta AppleWorks och ändå så får man med AW till nya datorer

Ursprungligen av Rajje:

Och AppleWorks!

SJ sa ju att iWork skulle ersätta AppleWorks och ändå så får man med AW till nya datorer

Han sa ju inte riktigt så. Han sa att de börjat bygga på ersättaren till AW. Det finns ju ingen kalkyldel än så de kan ju inte helt slänga ut AW. Säg att det kommer ett kalkylprogram om ett år eller i sommar- då lär AW ryka rätt kvickt.

På vilket sätt är det pinsamt?

Att den är med där beror på att de skickar med en 30-dagars testversion av Office. Att det sen är samma som man kan ladda ner från MS är ju en annan femma.

Ursprungligen av Rickard A:

På vilket sätt är det pinsamt?

Att den är med där beror på att de skickar med en 30-dagars testversion av Office. Att det sen är samma som man kan ladda ner från MS är ju en annan femma.

Ledsen att jag inte kände till detta - då kommer det i en lite annan dager - Olle

Ursprungligen av Olle@mac:

Ledsen att jag inte kände till detta - då kommer det i en lite annan dager - Olle

Frågan är hur många som verkligen testar det? Det var det första jag slängde på min dator för jag gillar verkligen inte demon. 30dar är ju ingen tid för att bilda sig en riktigt uppfattning om ett office-paket. Kanske om man kör det varje dag men det gör man ju inte. Inte jag iaf. Så för mig får de gärna skrota det och demot av Filemaker.

Ursprungligen av Rickard A:

Frågan är hur många som verkligen testar det? Det var det första jag slängde på min dator för jag gillar verkligen inte demon. 30dar är ju ingen tid för att bilda sig en riktigt uppfattning om ett office-paket. Kanske om man kör det varje dag men det gör man ju inte. Inte jag iaf. Så för mig får de gärna skrota det och demot av Filemaker.

jag kan säga att jag använde det i 2 dagar innan fullversionen instalerades (det var snabbare att redigera i powerpoint på den nya iMac1,6 än på uråldriga G3 300MHz så därför kördes det igång direkt)

  • Oregistrerad
  • 2005-01-18 15:28

Eller registerdel för den delen. (Punktgrafiken är ingen större förlust)

1
Bevaka tråden