Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Följer uppmaningen

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej

Ok, det är väl bäst jag förjer uppmaningen och skriver mitt första inlägg här då. Jag heter Hans och jobbar på Hola folkhögskola. Min Macerfarenhet är inte så stor, vi har ett antal Macar på vår dokumentärfilmlinje som vi kör Final Cut Pro på och jag har på senare tid fått ett slags tekniskt ansvar för dessa. Men man får prova sig fram så går det bättre och bättre. Och det är ju då som 99Mac kommer in i bilden. Får jag problem så tänkte jag fråga här

Jag har pysslat med PC-datorer i många år så själva hårdvaran är väl inga större problem och installera är väl inte heller nån större match när man har gjort det några ggr. Men så är det det där med OS-et. Man hittar ju inte sakerna där man vill ha dom! Och ska man avinstallera nåt så finns ju inte ordet avinstallera i hjälpen ens!

Jaja det ska nog lösa sig, och ska jag va ärlig så börjar det gå rätt bra och det är rätt kul att börja utforska en ny värld så här "på gamla dag", speciellt OS X tycker jag är snyggt.

//Hans

Tänk om min far som är ungefär lika gammal som dig, säga samma sak.. Då skulle jag bli stolt. Men han vägrar..

Program.. Släng i papperskorgen till 99%.

1
Bevaka tråden