Hmmm, presentation...

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-01-11 01:17

Hej

Adam heter jag och bor i Malmö, staden med den fina förorten som heter Köpenhamn!
Jag är mac användare sedan SE –tiden, dubbla fdd (en för start disketten). Dock med tiden fick vår fina 9tums (om jag minns rätt) maskin en HD som tillät mig att spela Prince Of Persia med båda diskett 1 å 2 inne samtidigt! Yes!

Under min studie tid (denna var lång 6 år medicin) fick jag en PC från mina föräldrar. Dom tyckte att jag borde veta hur man använder en sådan… Ah, den var grattis och man var ej speciellt rik..

Dock just nu sitter jag på en 12 tum PB G4 1 GHz, 80GB HD samt 768 MB ram.

Älskar MacOS X, finns absolut inget finare, stabilare. Väntar ivrigt på Tiger.

Har varit lite ”aktiv” hos er ett eller två år sedan då jag planerade göra om en gammal Blåvit G3 till en server… Om jag minns rätt så var det en grön hemsida då.

Dräglar dagligen över en iPod. Har svårt att bestämma mellan 40 GB Photo eller svartvit…
Nyligen varit i LasVegas, är fortfarande irriterad på mig själv att jag inte köpte iPod 40GB svartvit där. Den kostade exakt 1000 SEK mindre…
Och för er som undrar, nej jag vann inget. Förlorade 250 :-

Med vänlig hälsning
Adam

Ursprungligen av Adam 99:

Hej

Adam heter jag och bor i Malmö,

Dock just nu sitter jag på en 12 tum PB G4 1 GHz, 80GB HD samt 768 MB ram.

Vafan? Du är väl inte hemma hos mig och sitter på min dator när jag är på jobbet va?

• Oregistrerad
  • 2005-01-12 02:03
Ursprungligen av sjovall:

Vafan? Du är väl inte hemma hos mig och sitter på min dator när jag är på jobbet va?

Vet du, har man inte råd får man hitta på...

Kan du städa skrivbordet samt rummet...

Tackar i förhand

1
Bevaka tråden