Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jarvis presenterar sig länkar skamlöst

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Linköping
  • 2005-01-10 13:47

Hej, jag har redan skrivit en del här men jag tänkte att jag skulle presentera mig ordentligt. Jag heter Anders, är 23 år, bor och pluggar i Linköping, jag läser kognitionsvetenskap och trivs fruktansvärt bra. Windows lämnade jag bakom mig i december 2003 när jag skaffade en Powermac G5, jag kör fortfarande linux på en pc och tycker väldigt mycket om det. OS X är dock mitt favoritoperativsystem numera, jag är väldigt imponerad över hur enkelt och genomtänkt allting är. För första gången så litar jag faktiskt på min dator, något jag aldrig gjorde med Windows, det är en rätt stor komplimang. Jag har en hemsida också, The Phoenix Blog, där jag skriver om allt möjligt, en hel del om mac. Det finns också en hel del coola bilder tagna av bland annat en god vän till mig som heter Niklas Brunberg, han finns här på 99mac, kallar sig inpher.

Det var allt från mig, kolla in min sida och kommentera gärna

Kallar sig Niklas Brunberg skulle jag säga...

  • Medlem
  • Linköping
  • 2005-01-11 13:33

Ja, se på tusan

  • Oregistrerad
  • 2005-01-11 13:51

fellow poi poi:are.. -om man bara hade ork att öva-

äh poi är för sissys det ska devilstick eller diabolo

välkommen i vilket fall som helst

  • Medlem
  • Linköping
  • 2005-01-12 12:34

Det är faktiskt inte poi utan eldstav men jag gillar poi också, har bara inte lärt mig att inte slå mig själv i huvet med dem än

Skulle gärna testa devilsticks och diabolo om jag fick chansen...

1
Bevaka tråden