Applestores nya priser..

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det inte dags att uppdatera priserna på appelstores banner här till höger--------->>>>>>

Visst den är marginell, men rätt ska väl vara rätt

• Medlem
  • 2005-01-07 22:08

Jag har ingen banner till höger.....om jag ska vara ärlig :eek:

Antagligen för att du har Pro medlemskap, är det inte så? Tror även att plusmedlemmar kan få bort bannern. Men för oss vanliga dödliga så finns den där.

Och där står de gamla priserna från applestore...

Ursprungligen av Tjacke:

Antagligen för att du har Pro medlemskap, är det inte så? Tror även att plusmedlemmar kan få bort bannern. Men för oss vanliga dödliga så finns den där.

Och där står de gamla priserna från applestore...

Yep, exakt så är det

• Medlem
  • 2005-01-07 22:16
Ursprungligen av Kristofer:

Yep, exakt så är det

Jag vet .......bara retades lite

Ursprungligen av maco:

Jag vet .......bara retades lite

Äh, stick till Offtopic eller nåt

gnugga in det bara, nåväl... Är åtminstånde snart medlem i plusforumet Sen så blir det kanske en mac.se ifall Björnström höjer diskkapaciteten på iDisk.

Ursprungligen av Tjacke:

gnugga in det bara, nåväl... Är åtminstånde snart medlem i plusforumet Sen så blir det kanske en mac.se ifall Björnström höjer diskkapaciteten på iDisk.

Hur mycket vill du ha?

Hur får jag bort bannern

Ursprungligen av Björnström:

Hur mycket vill du ha?

Nja, är inte hundra på hur man får disponera sin 1000mb på mail, iDisk osv... Använder inte mailen så mycket men däremot så skulle det vara bra att kunna lägga upp lite saker på sin iDisk. Eller att kunna dela upp den i en public och en closed sådan. (ja, jag vet.. blev lite mycket WoW på senaste tiden)

Skulle vilja kunna lägga upp minst 500Mb där, förstår att bandbredden är dyr osv..

Men tror att folk hellre vill ha mer FTP än mer mail utrymme. Sen så kan ni ju begränsa bandbredden på den delen av FTP som är public. För att spara in pengar osv.

Eller att man får bara använda si och så mkt bandbredd på public, och vill man ha mer så får man betala för den. Den som använder sin FTP så mycket kan säkerligen betala,

Precis, har hört att det finns goda hamburgare där...

jisses, nu blev man ju hungrig...
måste åtgärdas ögonblickligen

Jag ska fixa det, tack för tipset!

Byt till "grey" i nedre vänstra hörnet så är det fixat.

Tackar! Nu Blev det rent o snyggt!

Vi stoppar in en ny server på onsdag och efter det lär det hända lite nya grejer.

1
Bevaka tråden