Doom 3 för studenter

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Norrköping
  • 2005-01-04 16:01

Lagom till lanseringen av spelet nästa månad kommer Apple med en fin julklapp så här i efter hand: Den ultimata Doom-(budget)maskinen för oss studenter

PM G5 1,8 GHz & Radeon 9800 XT 256 MB 15 025:- inkl. moms med mecenatkort

Gott Gotti Gott Gott!
Så ska det se ut.
Jäkligt sugen på att slå till

• Medlem
  • Gävle
  • 2005-01-04 16:08

Hehe inget spel du ska köpa en ny dator för att spela, så bra är det inte

• Medlem
  • Norrköping
  • 2005-01-04 16:18
Ursprungligen av nr3:

Hehe inget spel du ska köpa en ny dator för att spela, så bra är det inte

Med en över tre år gammal G4 733 GFMX2 32 MB som sjunger på sista versen när det gäller spel kliar det verkligen i fingrarna, men jag är ingen impulsköpare. Det blir inget köp förrän nästa år. Hoppas bara den låga dollarkursen håller i sig. Jag hade bara lite kul på Apple Store.:)

• Medlem
  • Umeå
  • 2005-01-09 01:28

Tycker jag absolut du ska göra. Är Doom 3 anledningen, så ger jag bara mina högsta lyckönskningar. Mina egna förväntningar på det spelet förvarar jag i en hangar utanför stan, för de får inte plats nån annanstans.

Ska inte säga för mycket, men innan jag blev mac frälst så spelade jag Doom III på min PC, en AMD64 3500+, 1GB DDR RAM (460MHz) och ett 6800Gt @ Ultra, visst det var mycket ögongodis, men storyn suger och såå bra är inte grafiken.. (Sen fick man stå ut med ett instabilt OS, men det är en annan femma).Mest bara Bumpmapping, däremot så ser jag fram emot ifall att Farcry kommer till Mac.. Men dereas CryEngine har inte portats till Mac ännu.
Annars får man hålla tillgodo på xboxen.
I min mening så är Farcry hur mycket bättre än Doom III.

1
Bevaka tråden