Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Örjan säger hej!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla!

Jag heter Örjan och är nybliven medlem. Mitt inloggningsnamn är DrMabuse som är en gammal historia från då jag dominerade diverse spelhallar under 80-talet. (Främs Gyruss som iofs endast hade plats för tre bokstäver... )

Jag har ingen mac i dagsläget, men min första dator var en apple //e. Funderar på en powerbook men väntar på G5:an.

Jag arbetar med systemutveckling och programmering främst i Windows och UNIX-miljö. Därför hoppas jag på framtida uppdrag då jag faktiskt kan jobba med Mac:en som utvecklingsplatform.

Annars så försöker jag ha lite koll på vad som rör sig på mac-fronten därav medlemskapet.

lite snabbt så där....

PEACE!

//DrMabuse

Hej Örjan

Välkommen in i gänget! , men är rädd att du får vänta länge på G5an i en PB, i nuläget så tror jag värmeproblemet är för stort för en G5, tyvärr...

menmen, pepparpeppar, man ska aldrig säga aldrig.

ny medlem

Hej!

Vet någon om det är en uppgradering av Safari på gång. Tycker att den fortfarande har rätt stora brister.

Tore

Ursprungligen av tor mag:

Hej!

Vet någon om det är en uppgradering av Safari på gång. Tycker att den fortfarande har rätt stora brister.

Tore

Den nya versionen av Safari kommer väl snart med Tiger?

1
Bevaka tråden