Sony 19" SDMHS94P

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det lutar åt en 19", lite tänkt att ersätta tv'n som just kastade in handduken(med en extern tv'tuner. hur ser det egentligen ut på en platt skärm?!), o en skärm med större än 1280*1024 vore trevligt.

Råkade få nys om Sony's nya SDMHS94P, med X-black teknik.

Är det nån som har erfarenhet av denna skärm, eller någon annan bra platt skärm i samma prissegment, dvs 6-7 papp??

Hur har Sony det med pixelgaranti osv?

Många frågor, fler lär det bli

Finns det 19"skärmar med mer än 1280*1024 i upplösning? Köpte själv en Formac från Tyskland. Fick den i torsdags och den är toppen. De lovar 0 döda pixlar vid leverans. Jag är mycket nöjd med skärmen. Bilder på den finns här under köptips.. "Lacie och Formac-skärmar bra?"

Det känns lite olustigt att köpa en skärmjäkel från Tyskland. Inte just för att det är Tyskland, men utlandet lixom. Hur det är med strömförsörjning, garanti, utbyte o grejer...

Strömförsöjningen är densamma. Bara att plugga in i jacket. Garanti och sånt, ja det vet jag ju inte, men det är 3 år på den. bakgrundljusetet 1 år. Och det gäller ju de flesta platta skärmar. Lacie har 5 år. På bakgrundljuset vet jag inte.

Köpte min på www.digitalplanet.de. En kille finns på iChat om du har frågor. imdigitalplanet med AIM-konto. Han har hjälpt mig med mina frågor.

1
Bevaka tråden