Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mitt första inlägg på 99mac + lite om vad jag gör

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-27 01:57

Hej!

Mange heter jag. Har under hela mitt 19åriga liv arbetat på PC och har seriöst tröttnat på det. Arbetade i somras med kritisk problemlösning för ett nätverk i samband med "Tunnelloppet" i Södra länkens tunnlar. Ungefär då kände jag att "nu räcker det!!!". Behöver nog inte förklara ytterligare...

I Mars rycker jag in i lumpen som datadriftledare på I1 (Livgardet) vid Kungsängen. Om fem timmar blir det ett tufft träningspass ute i snöyran.

Sitter och väntar på en powerbook 15", som levereras i jan-feb. Ser då fram emot ett nytt liv, troligtvis där jag få något gjort - istället för att bara sitta och jobba med själva datorn.

Klart slut så länge. Vi ses i diskussionerna!

Trevlig fortsättning och Gott nytt år!

/Milou47

Hej!
Jag tror att du kommer bli nöjd med din PowerBook, kan även tillägga att du hittat till ett perfekt forum för macanvändare. Här får man alltid svar på tal och deltar i bra diskussioner.
Något jag märkt bland pc-användare är att de i regel svär mycket oftare åt sina datorer. Personligen skulle något sådant vara absurdum, jag gillar min dator för mycket för det!

Jaja, hoppas du kommer trivas!
Och jag är glad att det är du och inte jag som måste ut i snöyran!

1
Bevaka tråden