Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

kundfrågor

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

var vänder man sig med frågor om sitt användarkonto på 99mac?

Har kikat runt lite men jag hittar inte mer än länken "Kontakta oss" i det svarta fältet längst ner på varje sida. Där kan du välja om det är ett kontorelaterat problem.

Finns en supportsida för mac.se och 99mac på länken http://www.mantaray.se/support/. Den finns att nå när man befinner sig på inloggningsidan för mac.se.

På den sidan kan du använda t.ex. felsökaren, kunskapsdatabasen eller skapa ett ärende m.m.

Japp, mantaray länken ovan är rätt.

David, jag ska ta tag i ditt ärende som du mailat mig om - har så mycket att göra inför julen bara. Ikväll är jag i Göteborg och då kommer jag har några "lediga" dagar inför julafton.

Ursprungligen av Björnström:

Japp, mantaray länken ovan är rätt.

David, jag ska ta tag i ditt ärende som du mailat mig om - har så mycket att göra inför julen bara. Ikväll är jag i Göteborg och då kommer jag har några "lediga" dagar inför julafton.

...harkel.... host...

Jag har ju testat allt det där några gånger men utan resultat. Jag vet att Martin har häcken full med alla sina projekt, men om 99mac ska kunna växa så måste åtminstone dess betalande kunder kunna få kontakt i rena supportärenden. Sedan är det väl självklart så att ickebetalande medlemmar skulle ha mycket lättare att ta klivet över till den betalande skaran om upplever att det finns någon på andra sidan supportmail och formulär.

Ursprungligen av David Slättne:

[borttagen inledning]. Sedan är det väl självklart så att ickebetalande medlemmar skulle ha mycket lättare att ta klivet över till den betalande skaran om upplever att det finns någon på andra sidan supportmail och formulär.

För mig, som ännu är "utanför" den betalande kretsen är det självklart att vara utanför support. Finns sådan är det kul, men har jag aldrig betalt något, så får mina anspråk oxå bli därefter. Jag har "konto" på en del andra gratisställen och det är samma sak där: inget för inget. Det som lockar mig till 99mac är innehållet. Att siten är uppe är en annan bonus .... Service till betalande medlemmar är däremot något som måste fungera för att locka till medlemskap.

ojdå! nu först såg jag Martins inlägg!

Och JA! jag tycker att du får ha ledigt någon gång!

Supportmail och allmänna medlemsfrågor är ett stort problem när sajten blir större.

Både jag och Arvid har ju rätt mycket jobb ändå och när kvällen närmar sig 22.00 och man har 10-20 st supportfrågor (ifrån den dagen, multiplicera med antalet dagar då man inte orkar svara) så blir det lätt att man skjuter det framför sig.

Vi prioriterar alla mac.se & 99mac Pro frågor absolut först.

Vi borde se igenom detta helt klart. Även förtydliga exakt vad vi kan hjälpa till med och vad man kan förvänta sig som gäst - medlem - Plus/Pro.

1
Bevaka tråden